Fundația Orange

Materiale premiate


Materialele digitale educaționale premiate în cadrul primelor trei ediții ale concursului #Digitaliada (2018-2019, 2017-2018, 2016-2017) sunt disponibile spre consultare mai jos. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.



Premiul I, Aplicații, 2019 <BR>Educațional interactiv: Acum 100 de ani

Premiul I, Aplicații, 2019
Educațional interactiv: Acum 100 de ani

Istorie
ISTORIE, VIII AVANSAT PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

O experiență imersivă - Primul Război Mondial și Marea Unire în VR și 3D. Descoperă uniformele, armamentul și inovațiile tehnologice din Primul Război Mondial. Proiectul Acum 100 ani (www.acum100.ro) este un demers educațional apolitic, pro bono.

Mai mult
Radu Olteanu
București
(Premiul I, categoria Conținut video, ediția 2019) Refracția luminii

(Premiul I, categoria Conținut video, ediția 2019) Refracția luminii

Fizică
FIZICĂ, VII MEDIU PREDARE

Filmele prezintă într-un mod accesibil și atractiv fenomenul de refracție a luminii, conțin prezentări de experimente, animații și reprezentări grafice care să-l ajute pe elev să înțeleagă fenomenul - și să înțeleagă Fizica.

Mai mult
Mircea Constantin Morar
Școala Gimnazială , Covasna
Premiul I, Proiecte didactice, 2019<br>
Alice 3 - Tehnici de deplasare

Premiul I, Proiecte didactice, 2019
Alice 3 - Tehnici de deplasare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI MEDIU PREDARE

Proiectul didactic Alice 3- Tehnici de deplasare are scopul de a familiariza elevii cu utilizarea mediului grafic interactiv Alice 3 pentru exersarea algoritmilor, prin care elevii vor construi o animație în care personajele se deplasează folosind anumite proceduri specifice din mediul Alice 3.

Mai mult
Neculcea Gabriela
Școala Școala nr. 10 Bacău/ Școala Miron Costin Bacău, Bacău
(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

Interdisciplinar
ISTORIE, GEOGRAFIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ, V, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul reprezintă cel mai complex tur virtual realizat vreodată în România. Are diverse aplicații, este compatibil inclusiv VR și poate fi văzut aici: http://virtual.arsego.ro/romania-360/

Mai mult
Iulian Dinu
Prahova
(Premiul II, categoria Conținut video, ediția 2019) Ce e substantivul?

(Premiul II, categoria Conținut video, ediția 2019) Ce e substantivul?

Română
ROMÂNĂ, V ÎNCEPĂTOR PREDARE

Iată o abordare contextualizată a lecției de predare-învățare: "Ce e substantivul?" Prin intermediul unei mininarațiuni cu reprezentare vizuală, Burunducel îți expune exemple de substantive care construiesc acțiunea (prezintă locul, timpul, contextul) și descriu personajele (le caracterizează).
Obiectiv operațional urmărit: să definești substantivul ca parte de vorbire.

Mai mult
Gabriela Aurelia Anton
Galați
Premiul III, Proiecte didactice, 2019<br>
Poveste de iarnă

Premiul III, Proiecte didactice, 2019
Poveste de iarnă

Română
ROMÂNĂ, VII MEDIU PREDARE

Noutatea demersului didactic constă în utilizarea tehnologiilor web2.0 (google docs și padlet) în cadrul orei de Limba și literatura română, pentru a realiza o poveste colaborativă de iarnă.

Mai mult
Dorina
Școala Gimnazială nr. 26, Galați
Pagina
din 3