Fundația Orange

Materiale premiate


Materialele digitale educaționale premiate în cadrul primelor patru ediții ale concursului #Digitaliada (2019-2020, 2018-2019, 2017-2018, 2016-2017) sunt disponibile spre consultare mai jos. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.


(Premiul I, Proiecte didactice, 2019) Alice 3 - Tehnici de deplasare

(Premiul I, Proiecte didactice, 2019) Alice 3 - Tehnici de deplasare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI MEDIU PREDARE

Proiectul didactic Alice 3- Tehnici de deplasare are scopul de a familiariza elevii cu utilizarea mediului grafic interactiv Alice 3 pentru exersarea algoritmilor, prin care elevii vor construi o animație în care personajele se deplasează folosind anumite proceduri specifice din mediul Alice 3.

(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

Interdisciplinar
ISTORIE, GEOGRAFIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, V, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul reprezintă cel mai complex tur virtual realizat vreodată în România. Are diverse aplicații, este compatibil inclusiv VR și poate fi văzut aici: http://virtual.arsego.ro/romania-360/

(Premiul II, categoria Conținut video, ediția 2019) Ce e substantivul?

(Premiul II, categoria Conținut video, ediția 2019) Ce e substantivul?

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, V ÎNCEPĂTOR PREDARE

Iată o abordare contextualizată a lecției de predare-învățare: "Ce e substantivul?" Prin intermediul unei mininarațiuni cu reprezentare vizuală, Burunducel îți expune exemple de substantive care construiesc acțiunea (prezintă locul, timpul, contextul) și descriu personajele (le caracterizează).
Obiectiv operațional urmărit: să definești substantivul ca parte de vorbire.

(Premiul III, Proiecte didactice, 2019) Poveste de iarnă

(Premiul III, Proiecte didactice, 2019) Poveste de iarnă

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII MEDIU PREDARE

Noutatea demersului didactic constă în utilizarea tehnologiilor web2.0 (google docs și padlet) în cadrul orei de Limba și literatura română, pentru a realiza o poveste colaborativă de iarnă.

Pagina
din 4