Fundația Orange

Materiale premiate


Materialele digitale educaționale premiate în cadrul primelor cinci ediții ale concursului #Digitaliada (2020-2021, 2019-2020, 2018-2019, 2017-2018, 2016-2017) sunt disponibile spre consultare mai jos. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.


(Premiat 2020, Conținut Video, I-IV) Jocul de rol

(Premiat 2020, Conținut Video, I-IV) Jocul de rol

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV AVANSAT CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Jocul de rol poate fi amuzant si atractiv folosind tehnologia digitala. Dupa ce am explorat textul Patinele de argint, unii dintre copii au avut de facut portretul personajelor, altii de invatat replicile, iar ceilalti sa inregistreze si sa monteze filmuletul. Am folosit aplicatiile ChatterKid si Quik. Copiii au lucrat in echipe, au colaborat unii cu ceilalti si au fost extrem de incantati de rezultatul muncii lor!

(Premiat 2020, Alte materiale, I-IV) Istorie IV. Manual adaptat pentru copii cu CES

(Premiat 2020, Alte materiale, I-IV) Istorie IV. Manual adaptat pentru copii cu CES

Istorie
ISTORIE, IV ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Apărut pe 8 ianuarie 2020, manualul de istorie pentru clasa a IV-a este primul manual de istorie din România adaptat pentru lucrul cu copiii cu CES și al treilea din seria publicată de CereUnManual.ro. CereUnManual.ro este proiectul meu civic, personal, pe care l-am lansat în septembrie 2019, pentru că statul român nu ajută cu materiale didactice copiii cu CES, iar nevoia este enormă. Manualele lucrate de mine sunt PRIMELE din România de acest fel.

(Premiul 2020, categoria Popularitate) Cum identifici substantivul?

(Premiul 2020, categoria Popularitate) Cum identifici substantivul?

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Ce poate fi mai frumos decât să înveți prin magie? Lecția de predare-învățare „Cum identifici substantivul?” reprezintă o abordare contextualizată a unei proceduri simple și clare de recunoaștere a substantivelor.

(Premiat 2020, categoria Elevi 14-17 ani) Site-ul elevilor Școlii Gimnaziale Roata de Jos, Giurgiu

(Premiat 2020, categoria Elevi 14-17 ani) Site-ul elevilor Școlii Gimnaziale Roata de Jos, Giurgiu

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, FIZICĂ, INFORMATICĂ ȘI TIC, BIOLOGIE, LIMBI MODERNE, V, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Acest site este realizat de către elevi pentru elevi și nu numai. Are conținut educativ, constând în aplicații pe https://learningapps.org/.

(Premiul I, Aplicații, 2019) Educațional interactiv: Acum 100 de ani

(Premiul I, Aplicații, 2019) Educațional interactiv: Acum 100 de ani

Istorie
ISTORIE, VIII AVANSAT PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

O experiență imersivă - Primul Război Mondial și Marea Unire în VR și 3D. Descoperă uniformele, armamentul și inovațiile tehnologice din Primul Război Mondial. Proiectul Acum 100 ani (www.acum100.ro) este un demers educațional apolitic, pro bono.

(Premiul I, categoria Conținut video, ediția 2019) Refracția luminii

(Premiul I, categoria Conținut video, ediția 2019) Refracția luminii

Fizică
FIZICĂ, VII MEDIU PREDARE

Filmele prezintă într-un mod accesibil și atractiv fenomenul de refracție a luminii, conțin prezentări de experimente, animații și reprezentări grafice care să-l ajute pe elev să înțeleagă fenomenul - și să înțeleagă Fizica.

(Premiul I, Proiecte didactice, 2019) Alice 3 - Tehnici de deplasare

(Premiul I, Proiecte didactice, 2019) Alice 3 - Tehnici de deplasare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI MEDIU PREDARE

Proiectul didactic Alice 3- Tehnici de deplasare are scopul de a familiariza elevii cu utilizarea mediului grafic interactiv Alice 3 pentru exersarea algoritmilor, prin care elevii vor construi o animație în care personajele se deplasează folosind anumite proceduri specifice din mediul Alice 3.

(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

(Premiul II, categoria Aplicații, ediția 2019) România altfel

Interdisciplinar
ISTORIE, GEOGRAFIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, V, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul reprezintă cel mai complex tur virtual realizat vreodată în România. Are diverse aplicații, este compatibil inclusiv VR și poate fi văzut aici: http://virtual.arsego.ro/romania-360/

Pagina
din 4