Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Aceste resurse au fost înscrise în primele 6 ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului.
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.
Materialul creat sub formă de site are ca scop realizarea unei colecții de teste pentru recapitularea noțiunilor importante la finalul clasei a III-a.
DanaPopaArta
Sibiu
„Dinozaurii - o lume dispărută” răspunde câtorva întrebări despre lumea preistorică și creaturile incredibile care trăiau atunci. Copiii vor afla ce sunt dinozaurii, câteva caracteristici ale acestora, cum se înmulțeau, cu ce se hrăneau, care este perioada în care au trăit, cum și de ce au murit.
Diana-Mihaela Rezmeriță-Ioan
Școala Gimnazială ”Episcop Iacov Antonovici”, Vaslui
Prezentarea conține agenda ședinței cu părinții. Este o activitate desfășurată în comun, părinții și elevii clasei, deoarece copiii și-au dorit să afle ce se întâmplă la ședințe, ce facem noi acolo.
Carmen Alexandra Miricioiu
Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”, Dâmbovița
Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.
Brăescu Georgeta Mirela
Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Vaslui
De unde au știut egiptenii sau hindușii să topească MALACHITUL pentru a obține cuprul ? E o întrebare pe care mi-o adresează frecvent elevii.
Răspunsul e simplu: NU au știut . Pur și simplu au experimentat !
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Aceasta este o lecție în limba englezã pentru elevii de liceu pe linia Cambridge care au ales muzica drept obiect de examen. Este o lecție care poate fi folositã și pe linie româneascã la clasele a VI-a și a VII-a de la școlile vocaționale sau generale.
Cojocaru-Spînu Ramona
Paradis International College, Iași
Indiderent de vârstă, experimentul fascinează și este esențial în înțelegerea chimiei. Practic, experimentul îi ajută pe elevi să vizualizeze și să înțeleagă mult mai ușor scrierea ecuațiilor chimice.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Lecția video “Portativul în mediul înconjurător” - construită în versuri - face parte din Unitatea: Elemente de limbaj muzical și se adresează clasei a IV-a.
Mazilu Marius
Operator și Editor video, București
Materialul cuprinde informații introductive legate de sistemul nervos, clasificarea acestuia, descrierea neuronilor și proprietăților acestora, alături de noțiuni referitoare la sinapse și nevroglii.
Miron Andreea Mădălina
Iași
Site-ul cuprinde o colecție de resurse digitale concepute ca mijloc de formare și dezvoltare a competențelor pentru disciplina Istorie – clasa a IV-a, în conformitate cu actuala programă școlară.
https://sites.google.com/educred.ro/istorie-clasa-a-patra/pagina-de-pornire
Botgros Didina
Hunedoara
Proiectul didactic propus poate fi utilizat în lecțiile de sistematizare a cunoștințelor privind trăsăturile basmului, dar și în conștirntizarea valorilor morale tramise de acest text. Tema aleasă este iubirea față de familie care sensibilizează puternic cititorul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Lecție de fixare a cunoștințelor, de formare a priceperilor și deprinderilor de
muncă independentă și de aplicare a cunoștințelor în practica vorbirii și scrierii limbii române. Scopul: Valorificarea informațiilor de limbă română și de teorie literară în înțelegerea și interpretarea textului literar.
Haraga Ana
Școala Gimnazială „Aron-Vodă” Aroneanu, Iași