Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Aceste resurse au fost înscrise în primele 6 ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului.
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.
Ce este numărul Pi ? De unde a apărut ? De ce spunem că este un număr IRAȚIONAL ?
Evident, ca orice număr faimos și numărul Pi are o poveste pe măsura faimei lui.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Transilvania - Domni și Quiz este o aplicație offline de cultură generală care conține informații cu privire la peste 40 de voievozi, principi și guvernatori ai Transilvaniei. Totodată, prin intermediul Quiz-urilor, aplicația permite consolidarea cunoștințelor și îmbogățirea vocabularului.
Marius-Cristian Constantin
București
Consolidarea cunostintelor de gramatica - Perfectul compus
Dorina
Scoala Gimnaziala Vadeni, Brăila
În acestă lectie sunt prezentate noțiuni elementare de geometrie plană: puncte, drepte, plane, segmente, unghiuri, poligoane, dar și corpurile geometrice.
BEJENARU FELICIA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 MOTRU, Gorj
Indiderent de vârstă, experimentul fascinează și este esențial în înțelegerea chimiei. Practic, experimentul îi ajută pe elevi să vizualizeze și să înțeleagă mult mai ușor scrierea ecuațiilor chimice.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Cum ar fi să aflați că descoperirea numerelor iraționale l-a făcut pe Pitagora să-și omoare discipolul favorit? Introducerea noțiunii de numere iraționale cu ajutorul unei povești din Grecia Antică.
Stroia Tiberiu
Hunedoara
Proiectul didactic propus poate fi utilizat în lecțiile de sistematizare a cunoștințelor privind trăsăturile basmului, dar și în conștirntizarea valorilor morale tramise de acest text. Tema aleasă este iubirea față de familie care sensibilizează puternic cititorul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
De unde au știut egiptenii sau hindușii să topească MALACHITUL pentru a obține cuprul ? E o întrebare pe care mi-o adresează frecvent elevii.
Răspunsul e simplu: NU au știut . Pur și simplu au experimentat !
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.
Gheorghe Diana
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Este o fișă creată la Matematică, pentru lecția „Adunarea numerelor naturale în concentrul 0-1.000.000, fără trecere peste ordin”. Exercițiul este conceput pentru elevii clasei a IV-a.Omologată ca mijloc de învățământ pentru nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.291/10/18.01.2022
Borș Elisabeta Edit
Școala Gimnazială Apold, Mureș
Materialul creat sub formă de site are ca scop realizarea unei colecții de teste pentru recapitularea noțiunilor importante la finalul clasei a III-a.
DanaPopaArta
Sibiu
Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.
Brăescu Georgeta Mirela
Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Vaslui