Fundația Orange

Alte resurse


Vezi ce materiale educative digitale au fost înscrise în afara concursului #Digitaliada.

Utilizatorii cu varsta de peste 14 ani care au creat materiale didactice digitale, dar nu au dorit să le înscrie în concurs, le-au putut încărca în aceasta sectiune.

Ziua europeană a sportului

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V, VI, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Un joc cu 10 întrebări despre jocuri și sportivi creat pentru Ziua Europeană a Sportului.

Teste on-line pentru recapitularea noțiunilor învățate la fizică

Fizică
FIZICĂ, VI, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Testele se pot utiliza pentru clasele a VI a și a VII a.

Past Tenses

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VIII AVANSAT EVALUARE

Evaluare formată din trei teste grilă a câte 30 întrebări având ca scop fixarea și/sau verificarea timpurilor trecute din limba engleză.

Joc de atenție „Lovește cârtița”

Educație plastică
EDUCAȚIE PLASTICĂ, I, II, III, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Jocul de atenție „Lovește cârtița” este un joc de nivel mediu format din 10 partide de vânătoare a cârtițelor ce au înscrisă pe blăniță Roșu/nuanță de roșu. Punctele obținute se totalizează la finalul jocului, după parcurgerea celor 10 partide de vânătoare ce necesită atenție și îndemânare.

Alfabetul

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Resursa cuprinde o suită de activități interactive cu o abordare transdisciplinară. Elevii recapitulează literele studiate prin diverse activități: exersarea pronunției corecte, o scrisoare în care le sunt reamintite activități din timpul școlii, un mesaj de încurajare și un cântecel vesel.

Radicali - proprietăți

Matematică
MATEMATICĂ, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Material pentru elevii de clasa a VII-a. Despre radicali, în general. Este axat pe proprietățile cele mai cunoscute ale acestora. Necesare pentru scoaterea de factor de sub radical, dar și pentru operații cu radicali (înmulțirea și împărțirea radicalilor).

Poveste cu StoryJumper

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE PLASTICĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

StoryJumper este o aplicație îndrăgită deopotrivă de profesori și elevi. Este ușor de utilizat și de școlarii mici. În aceast story Ariana a inventat o poveste minunată, utilizând mijloacele moderne pentru exprimarea creativității.

Elemente de prozodie

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialele propuse conțin noțiunile referitoare la versificație (vers, strofă, rimă, măsură) din programa școlară pentru clasa a VI-a, într-o prezentare Google, precum și un test de evaluare formativă creat într-o variantă atractivă, sub formă de concurs, Jocul Milionarii.

Sistemul locomotor

Biologie
BIOLOGIE, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul este un test Kahoot cu 10 întrebări adresate elevilor din clasa a VII-a.

Lecție interactivă - Lumea vie - Animalele

Științe ale naturii
ȘTIINȚE ALE NATURII, I MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Lecție accesibilă elevilor de clasa I, care poate fi utilizată la orele de Matematică și explorarea mediului, referitoare la conținuturile despre animale.

IZI world

Istorie
ISTORIE, V, VI, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

IZI world este o aplicație ce provoacă imaginația utilizatorului. Aplicația constă într-un set de 20 de evenimente. Utilizatorul alege ce dorește să se întâmple cu acel eveniment, iar aplicația va genera un scenariu posibil din cele 2^20 (1048576) posibile.

Sistemul circulator

Biologie
BIOLOGIE, VI MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul este un test Kahoot care poate fi folosit pentru evaluare și consolidarea cunoștințelor.

Pagina
din 17