https://learningapps.org/watch?v=pcpkuf0gn22
Trîncă Anișoara-Antigona
Gimnaziala nr. 7, Hunedoara
Materialul a fost creat în scopul aprofundării și evaluării cunoștințelor despre lucru mecanic, energie mecanică și putere. Se adresează profesorilor și elevilor de clasa a VII-a. Testul este de dificultate medie și poate fi utilizat într-o lecție de recapitulare.
Viorica-Ana Molea
Școala Gimnazială Peter Thal, Brașov
Această lecție a fost creată pe un suport Cambridge CELTA ELT ESL. Lecția este în limba engleză și parcurge strategic diverse stagii cuprinse în planul de lecție.
Valentin Macaveiu
Test recapitulativ - structura alternativă IF.
Purice Anca Cristina
Liceul Teoretic Filadelfia, Suceava
Identificarea și caracterizarea structurii acizilor nucleici în vederea stabilirii unei corelații între structură și funcție pe de o parte și între organism și mediu pe de altă parte.
Mihaela Pîrvulescu
Colegiul Național Tudor Vladimirescu, Gorj
Pentru a calcula suma primelor n numere naturale nenule, folosim formula: Sn=n(n+1)/2.
Socaciu Liviu-Ignat
Școala Gimnazială „Paul Tanco” Monor, Bistrița-Năsăud
Trigonometria reprezintă o ramură a matematicii care se ocupă cu studiul proprietăților funcțiilor trigonometrice, a relațiilor dintre aceste funcții și a relațiilor dintre laturile și unghiurile unui triunghi.
Socaciu Liviu-Ignat
Școala Gimnazială „Paul Tanco” Monor, Bistrița-Năsăud
Este un suport vizual pentru desfășurarea unei lecții de recapitulare-fixare a cunoștințelor dobândite de către elevi despre reacția chimică de schimb.
Măciucă Simona-Antoanela
Școala Gimnazială „Gheorghe Tătărăscu”, Gorj
Cu ajutorul aplicației Tynker am realizat un program de calcul pentru data serbării Paștilor ortodoxe din fiecare an (calendarul Iulian). Pentru acest lucru am folosit algoritmul lui Carl Friedrich Gauss (1777-1855).
Socaciu Liviu-Ignat
Școala Gimnazială „Paul Tanco” Monor, Bistrița-Năsăud
Povestea jocului tangram și propunere de activitate pentru clasa a IV-a, ora de arte vizuale și abilități practice
Voinea Daniela
Școala Gimnazială , Vrancea
Test cu 10 itemi pentru elevii clasei a V-a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Acest test poate fi utilizat la o lecție de predare/recapitulare pe tema „Essen und trinken”.
Ramona Angheluș
Galați
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat intr-o lecție de consolidare sau la o lecție de recapitulare a vocabularului pe tema „Freizeit”/Timp liber.
Ramona Angheluș
Galați