Fundația Orange

Concurs


Concursul #Digitaliada este derulat de către Fundația Orange pentru a încuraja dezvoltarea și promovarea materialelor educaționale digitale.

În cadrul acestui concurs vor fi premiate cele mai inovative materiale educaționale digitale ce pot fi utilizate în mod liber și gratuit în lucrul cu elevii la clasă. 

Participarea la concurs este condiționată de completarea formularului dedicat și de încărcarea pe platformă a unor materiale originale. Pot fi depuse aplicații software, conținut digital de tip video/imagine și planuri de lecție. Fiecare participare la concurs presupune în mod obligatoriu încărcarea pe platformă a cel puțin un material dintre cele indicate.

Persoanele sub 18 ani nu pot înscrie materiale și nu pot participa la concurs. 

 

Pentru mai multe informații despre condițiile de participare și modul de desfășurare a concursului vă rugăm să consultați regulamentul de concurs.


Consultă regulamentul de concurs



Data Paștelui

ALTA DISCIPLINĂ, VIII

Determinarea datei Paștelui

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

AxisMate

MATEMATICĂ, VII

Aplicația “AxisMate” este destinată familiarizării elevilor cu sistemul de axe de coordonate.

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Magicicada și numerele prime

MATEMATICĂ, VI

Videoclip care prezintă o legătură dintre numerele prime și ciclul de viață al unor insecte

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

ProCentor

MATEMATICĂ, VI

Generator de probleme cu procente

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

PREZENTARE ROMANIA MARE 1918 CLS. VIII

ISTORIE, VIII

Realizarea României Mari, prin unirea Basarabiei, Bucovinei și Tranilvaniei cu Vechiul Regat, a fost rezultatul acțiunii românilor în conjunctura favorabilă de la sfârșitul primului război mondial, când dispăreau de pe harta Europei Imperiul Țarist și cel Austro-Ungar. Unirea cu Regatul României a acestor teritorii a fost posibilă în contextul afirmării pe plan internațional a principiului autodeterminării și al principiului naționalităților. Aplicarea acestor principii de către români s-a realizat în mod diferențiat de la o provincie la alta, în etape gândite realist și realizate treptat de la autonomie la independența națională și apoi la unirea cu România.

Mai mult
ZIDARU IONUT
Școala LICEUL TEOLOGIC ELIM, Argeș

Patrulatere - perimetre și arii

MATEMATICĂ, VII

Un material util unei lecții de consolidare.

Mai mult
Carmen Birj
Școala SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA BORLESTI, Neamț