Fundația Orange

Concurs


 

Perioada de înscriere a materialelor în concurs s-a încheiat pe 24 aprilie 2017. Toate materialele primite care au fost validate științific au fost publicate pe platformă.

În total, au fost acceptate 114 înscrieri în concurs. Acestea acoperă o gamă largă de materii pornind de la Matematică, Limbi străine și TIC, cele mai des abordate subiecte, și ajungând până la Limba Română, Istorie, Geografie, Biologie, Fizică, Chimie și Educație civică.

Materialele acceptate se află acum în etapa de jurizare.

Câștigătorii celor 10 premii Digitaliada vor fi anunțați în luna iunie.

Reamintim că premiul de popularitate se acordă în funcție de votul publicului. Toți cei interesați pot vota materialul preferat prin acordarea unui punctaj de la 1 la 5 steluțe pe platforma Digitaliada, pana la data de 31 mai 2017.

În cazul în care vor fi mai multe materiale care vor primi același număr de steluțe pe platforma Digitaliada, acestea vor fi departajate prin numărul de aprecieri, distribuiri și comentarii (like, share and comment) înregistrate pe pagina de Facebook a Digitaliada.

Votează materialele educative preferate înscrise în concursul Digitaliada și dă o șansă educației digitale!

*** 

Concursul #Digitaliada este derulat de către Fundația Orange pentru a încuraja dezvoltarea și promovarea materialelor educaționale digitale.

În cadrul acestui concurs vor fi premiate cele mai inovative materiale educaționale digitale ce pot fi utilizate în mod liber și gratuit în lucrul cu elevii la clasă. 

Participarea la concurs este condiționată de completarea formularului dedicat și de încărcarea pe platformă a unor materiale originale. Pot fi depuse aplicații software, conținut digital de tip video/imagine și planuri de lecție. Fiecare participare la concurs presupune în mod obligatoriu încărcarea pe platformă a cel puțin un material dintre cele indicate.

Persoanele sub 18 ani nu pot înscrie materiale și nu pot participa la concurs. 

 

Pentru mai multe informații despre condițiile de participare și modul de desfășurare a concursului vă rugăm să consultați regulamentul de concurs.


Consultă regulamentul de concurs



Structura alternativă. Instrucțiunea IF în limbajul de programare C++

INFORMATICĂ ŞI TIC, VII

Această aplicație web propune probleme simple pentru implementarea structurii alternative în limbajul C++.

Mai mult
Ana D.
Școala Gimnazială Murighiol, Tulcea

Founding Fathers of the European Union/Fondatorii Uniunii Europene

EDUCAȚIE CIVICĂ, LIMBI STRĂINE, ALTA DISCIPLINĂ, VI, VII, VIII

Adresat elevilor din ciclul gimnazial, acest set de resurse digitale de predare-invatare-evaluare (cu scor si feedback rapid) abordeaza tema fondatorilor Uniunii Europene, venind astfel in sprijinul profesorilor care predau limba engleza, educatie civica sau cursuri optionale axate pe teme europene.
Prin utilizarea lor elevii dobandesc/isi imbunatatesc cunostintele despre Uniunea Europeana, precum si competentele lingvistice si digitale.

Mai mult
Sam
București

Petrecerea Partilor de Vorbire

ROMÂNĂ, V, VI

Petrecerea Partilor de Vorbire este o poveste versificata, creata pentru a inlesni memorarea partilor de vorbire. Abordarea ludica sporeste interesul elevilor, oferind in acelasi timp un mecanism de memorare. Aceasta, impreuna cu altele, fac parte din Povesti din Tara Gramaticii, un ciclu de povesti menite sa arunce o lumina mai blanda si mai jucausa asupra gramaticii in general.
Nota: Platforma folosita, Storyboardthat, nu permite folosirea diacriticelor.

Mai mult
GreyGrimm
Școala Scoala Gimnaziala Slimnic, Sibiu

Teorema lui Pitagora - exersare

MATEMATICĂ, VII

Aplicație online care generează aleator triunghiuri dreptunghice, pentru care utilizatorul trebuie să calculeze o latură necunoscută. Se oferă și facilitatea urmăririi detaliate a modului de aplicare a teoremei lui Pitagora.

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Unelte de calcul

MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Aplicația oferă ajutor pentru: ȋmpărțiri cu rest, scoatere de factori de sub radical, simplificări fracții, descompuneri ȋn factori, transformări fracții și multe altele. Funcționează pe PC / laptop, dar anumite componente sunt disponibile online pentru orice dispozitiv.

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Orașul. Locurile din oraș

LIMBI STRĂINE, VI, VII

Acest video propune elevilor un model simplu de prezentare a locurilor principale sau favorite din oraș. Poate fi folosit de profesorii de franceză, fie ca secvență introductivă (a situa în spațiu, adjectivul posesiv, adjectivul calificativ, prezentul indicativ, expresia „il y a„ etc.), fie pentru fixarea unor funcții comunicative (a descrie, a vorbi despre sine, a relata). Suportul audio favorizează fixarea fonetică.

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea