Fundația Orange

Educație fizică și sport - lecție multimedia „Corpul uman și mișcarea. Dezvoltarea fizică armonioasă”

Concurs

Pascu Dorin

Trimis la 13.01.2021

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Lecția pentru disciplina Educație fizică și sport încearcă atingerea competenței specifice 2.2. Identificarea, în cadrul activităților de educație fizică și sport, a elementelor care definesc dezvoltarea fizică armonioasă, prin materiale sub formă de text, video, itemi evaluativi, fotografii.


Proiecte didactice


Galerie imagini, clic pentru zoom


Link de accesare a lecției: https://library.livresq.com/details/5fa335da4d3954f8aacc0031

Activități de învățare: - observarea și exersarea unor poziții de bază / derivate ale corpului uman;

Resurse:
- procedurale: observația, explicația prin imagini / text / clipuri;
- materiale: fotografii, text, video;
- temporale: 40 de minute;
- forme de organizare: individual / cu partener.

Activitatea propusă este o lecție ce poate fi vizionată în mediul online, cu informații scrise, fotografii, clipuri video, cu itemi de evaluare (de diferite tipuri) și cu o activitate practică la finalul căreia se pot exersa, sub formă de activități fizice practice, noțiunile prezentate în prima parte a lecției.

Activitatea îndeplinește criterii STEAM – îmbinarea noțiunilor de biologie (anatomie – planuri de simetrie, segmente ale corpului uman etc), numărarea timpilor în cadrul unor exerciții / complexe de exerciții (matematică), folosirea / proiectarea / găsirea unor materiale de sprijin pentru derularea activităților (tehnologie), crearea/executarea unor complexe de exerciții care să prezinte și o componentă artistică/coregrafică (arte).

Pe baza sugestiilor venite din partea elevilor (grupului-țintă vizat) poate fi creată o nouă activitate cu exerciții sau itemi teoretici ce vin în completarea celor prezentate/prezentați în lecția în format digital.

Chestionarele / itemii de evaluare pot fi integrați și pe alte platforme multimedia și pot fi realizate concursuri de tipul „Cine știe, câștigă!” (ex. Kahoot, Power Point etc), iar complexe noi de exerciții, în afara celor exemplificate în lecție, pot fi prezentate de elevi la orele următoare (stimularea imaginației / creativității elevilor).


Pascu Dorin, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială, Bucovăț, Dolj

Trimis la 13.01.2021 - 19:16


Materiale similare

Proiect didactic

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V

Este un proiect didactic, pe care l-am sustinut in toamna anului 2019 la asistenta celor de la RODIS.

”Da, și eu am o imagine pozitivă despre mine!”

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, V

Elevii mici de gimnaziu se confruntă nu numai cu obstacolele exterioare, ci și cu propriile temeri, îndoieli, neputințe, fiind deseori singuratici, interiorizați și lipsiți de încredere în forțele proprii.