Digitaliada
Trimis la 07.03.2018Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii de clasa a V-a se vor familiariza cu noțiunile elementare cu care lucrează algoritmii, în funcție de momentul în care se folosesc în cadrul algoritmului sau de valorile pe care le au pe parcursul prelucrării.
Noțiunile teoretice sunt explicate cu ajutorul exemplelor practice și a unor exerciții în Tynker.
Clasa a V-a - Familiarizarea cu noțiunile elementare cu care lucrează algoritmii, utilizând aplicația Tynker.
Digitaliada
România, București, București
Trimis la 07.03.2018 - 14:30
Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.
Camelia Baltag
Școala Gimnazială „Mihu Dragomir”, Brăila
Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.
gina_pestritu@yahoo.com
Liceul Tehnologic „Victor Slăvescu”, Argeș