Fundația Orange

Proiect de tehnologie didactică (Pledoarie pentru abordarea unei noțiuni din perspectivă transdisciplinară)

Concurs

Brăescu Georgeta Mirela

Trimis la 31.05.2023

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, BIOLOGIE, EDUCAȚIE PLASTICĂ, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.


Proiecte didactice


Documente


Proiect de lecție transdisciplinar
Biologie - Educație plastică – TIC

Am conceput acest proiect de tehnologie didactică prin abordarea transdisciplinară a unor noțiuni, astfel încât să poată fi utilizat în aceeași zi la o clasă a VI-a, care ar avea în orarul acelei zile, în mod consecutiv, disciplinele Biologie - Educație plastică – TIC.


Alte informații

„ Transdisciplinaritatea privește – așa cum indică prefixul trans – ceea ce se află în același timp și între discipline, și înăuntrul diverselor discipline, și dincolo de orice disciplină. Finalitatea ei este înțelegerea lumii prezente, unul din imperativele sale fiind unitatea cunoașterii. În prezența mai multor niveluri de Realitate, spațiul dintre discipline și de dincolo de discipline este plin de informație. ” - ro. wikipedia


Brăescu Georgeta Mirela, profesor de Biologie, Chimie

Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Bârlad, Vaslui

Trimis la 31.05.2023 - 22:52


Materiale similare

Proiect de lectie - Vaca

Biologie
BIOLOGIE, VI

Vaca este un animal domestic, membru al subordinului Ruminantia, rumegatoarele, familia Bovidae, care face parte din grupul vitelor cornute mari. Vacile sunt crescute pentru carne, piele si lapte, si ca animale de tractiune.

Proiectarea unității de învățare, Excreția, în sprijinul elevilor

Biologie
BIOLOGIE, VI

Materialul realizat reprezintă proiectul unității de învățare Excreția. Prezentarea, exercițiile aplicative și filmele, urmăresc formarea competențelor cheie.