Digitaliada
Trimis la 07.03.2018Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În cadrul acestei lecții, elevii vor fi ajutați să fixeze anumite noțiuni teoretice și practice despre algoritmi, prin utilizarea aplicațiilor Scratch și Socrative.
Clasa a V-a - Fixarea unor noțiuni teoretice și practice despre algoritmi, utilizînd aplicațiile Scratch și Socrative.
Digitaliada
Romania, București
Trimis la 07.03.2018 - 14:54
Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.
Camelia Baltag
Școala Gimnazială „Mihu Dragomir”, Brăila
Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.
gina_pestritu@yahoo.com
Liceul Tehnologic „Victor Slăvescu”, Argeș