Platforma de învățare interactivă a Fizicii prin elemente grafice. Proiectul cuprinde explicații ale capitolului Sunetul, cu ajutorul experimentelor online. Principalul obiectiv, este consolidarea cunoștințelor despre subiectul abordat având în prim-plan modul inedit de realitate augmentată.
Sisan Yunus-Amiri
Liceul Teoretic „Tudor Vladimirescu”, București
Evaluarea cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite în unitatea: Relația consumatorului cu instituțiile bancare (Produse și servicii bancare. Mijloace moderne de economisire. Instrumente de economisire pentru copii. Alegerea ofertei bancare (termeni ai contractului, dobândă, comisioane)
Agavriloaei Lăcrămioara Daniela
Școala Gimnazială , Iași
Elevii au acces la o prezentare interactiva a Carnavalului de la Veneția prin intermediul aplicației Thinglink. Acestia au posibilitatea sa acceseze diferite informații despre carnaval, precum si sa raspunda la o serie de filmulete si intrebari dand clic pe linkurile incluse in prezentare
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
Materialul este un joc interactiv care ajută elevii să-și consolideze noțiunile legate de operațiile de adunare și scădere a numerelor din concentrul 0-100, fără trecere peste ordin, într-un mod ludic și în echipe.
Diana Gheorghe
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Conceptul de număr real nu este ușor de asimilat la nivel de gimnaziu. Introducerea noțiunii de interval de numere reale, ajută la conștientizarea relației de ordine pe mulțimea numerelor reale, la necesitatea de a avea reprezentări geometrice intuitive pentru concepte abstracte.
Ștefan Poka
Colegiul Național „Gheorghe Șincai”, Cluj
20 Martie - Ziua Internațională a Francofoniei. Utilizând aplicația ADOBE SPARK, am realizat înregistrarea video atașată care reprezintă rezultatul activităților desfășurate cu elevii atât în clase, cât și în mediul online, în cadrul proiectului educațional "Francophonie en pandémie".
Ileana Enăștescu
Școala Gimnazială Săcălaz, Timiș
O lectie care trateaza domeniul interculturalitate.
Rosan
Școala Gimnazială , Arad
Test de evaluare la Biologie - Hrănirea la plante și animale - Clasa a VI-a. Evaluarea cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite în unitatea de învățare "Hrănirea în lumea vie".
Agavriloaei Lăcrămioara Daniela
Școala Gimnazială , Iași
Prezentare power point despre arhitectura calculatorului.
Nicole
Colegiul Național „Tudor Vladimirescu”, Gorj
Materialul este realizat pentru parcurgerea unității de învățare ”Pagini web”, clasa a VIII-a. Informațiile sunt structurate, pot fi parcurse cu ușurință; sunt integrate elemente de consolidare (learningapps) și, pentru creșterea motivației, site-uri realizate de alți elevi și un concurs, la final.
Gabriela Aurora Russu
Școala Gimnazială ”Ioan Opriș”, Cluj
Aplicația GeoGebra fiind dinamică si interactivă, poate fi folosită eficient în predarea noțiunilor de geometrie. Aplicația noastră servește pentru ilustrarea noțiunii de unghi înscris, și a relației dintre măsura unghiului înscris în cerc și măsura unghiului la centru corespunzător lui.
Ștefan Poka
Colegiul Național „Gheorghe Șincai”, Cluj
Prin intermediul prezentării Powerpoint, elevii pot afla in mod captivant și eficient informații despre unul din cei mai mari autori ai lumii. Elemente vizuale inspiratoare și captivante pot aduce în fața copiilor, în doar câteva minute, informații prețioase pe care le vor reține cu ușurință.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș