Înscrierile în ediția a șaptea #Digitaliada (concurs național de materiale educaționale în format digital pentru clasele I-VIII) s-au desfășurat în perioada 31 martie 2023 – 31 mai 2023. Concursul s-a adresat elevilor, profesorilor, dar și oricărei alte persoane interesate să creeze și să distribuie publicului larg materiale didactice originale în format digital, ce pot fi folosite în procesul de predare a oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Mai jos găsiți materialele acceptate în actuala ediție #Digitaliada, după ce au fost validate din punct de vedere științific.
Vezi materialele digitale educaționale premiate în cadrul primelor 7 ediții ale concursului #Digitaliada (2016-2023).
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.Prenons le large! (Să pornim în larg!) este o platformă în limba franceză dedicată elevilor de gimnaziu și își propune să ofere activități interactive, accesibile, amuzante sau intuitive pentru învățarea, consolidarea și recapitularea unor unități tematice și gramaticale fundamentale.
Elena Buric
Colegiul Dobrogean „Spiru Haret” Tulcea, Tulcea
Acest videoclip promovează siguranța și amabilitatea online. Copiii pot înțelege puterea cuvintelor, dar și cum afectează bullying-ul.
Gentiland
Gimnaziala Mihai Viteazul, Dâmbovița
În următorul material video sunt prezentate articole de mobilier, de bază, ale casei. Imaginile sunt însoțite de cuvinte reprezentând respectivele obiecte cât și pronunția acestora în limba engleză. Acest material se adresează elevilor din clasele a II-a si a III-a.
Stefan Mihai Octavian
Scoala Profesionala Traian, Ialomița
Materialul este un proiect didactic al unei lecții mixte pentru clasa a VI-a ce are ca temă Textul descriptiv în versuri. Respectă programa de limba și literatura română actuală (OMEN nr.3393 / 28.02.2017) și folosește ca text suport „Balul pomilor” de Dimitrie Anghel.
Daniela-Aurora Ghiță
Școala Gimnazială Nr. 1, Galați
Transilvania - Domni și Quiz este o aplicație offline de cultură generală care conține informații cu privire la peste 40 de voievozi, principi și guvernatori ai Transilvaniei. Totodată, prin intermediul Quiz-urilor, aplicația permite consolidarea cunoștințelor și îmbogățirea vocabularului.
Marius-Cristian Constantin
București
Prezentarea conține agenda ședinței cu părinții. Este o activitate desfășurată în comun, părinții și elevii clasei, deoarece copiii și-au dorit să afle ce se întâmplă la ședințe, ce facem noi acolo.
Carmen Alexandra Miricioiu
Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”, Dâmbovița
Indiderent de vârstă, experimentul fascinează și este esențial în înțelegerea chimiei. Practic, experimentul îi ajută pe elevi să vizualizeze și să înțeleagă mult mai ușor scrierea ecuațiilor chimice.
STROIA TIBERIU
Hunedoara
Poveștile din spatele descoperirii elementelor chimice îi fascinează pe elevi și îi ajută să-și însușească mai ușor informațiile.
Stroia Tiberiu
Hunedoara
Elevul cu dizabilitati Moisii Gabriel a realizat la clasa, cu ajutorul doamnei profesor-educator Toma Mihaela, un puzzle interactiv ce reprezinta un baiat si o fata, pe care am folosit-o in cadrul orei de Formarea autonomiei personale, rezolvandu-l impreuna cu ceilalti colegi de clasa.
Moisii Gabriel
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Targu Neamt, Neamț
Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.
Brăescu Georgeta Mirela
Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Vaslui
Videoclipul este util în însușirea, consolidarea și evaluarea noțiunilor despre substantiv, în special substantivele defective de număr. Materialul îmbină diferite competențe precum: lingvistică, culturală, matematică și digitală. Este ușor de accesat, doar utilizând linkul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Site-ul cuprinde o colecție de resurse digitale concepute ca mijloc de formare și dezvoltare a competențelor pentru disciplina Istorie – clasa a IV-a, în conformitate cu actuala programă școlară.
https://sites.google.com/educred.ro/istorie-clasa-a-patra/pagina-de-pornire
Botgros Didina
Hunedoara