Este o fișă de lucru a cărei rezolvare îl ajută pe elevul de clasa a 8-a să realizeze în ce măsură a înțeles noțiunile despre reacția chimică de combinare.
Măciucă Simona-Antoanela
Școla gimnazială „Gheorghe Tătărescu”, Gorj
Competența vizată: Competența generală: 2. Utilizarea numerelor în calcule.
Crina R
Scoala primara Dud, Arad
Gamification este un câștigător pentru orice activitate. Distracția și atenția sunt garantate.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”
https://learningapps.org/watch?v=pcpkuf0gn22
Trîncă Anișoara-Antigona
Gimnaziala nr. 7, Hunedoara
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V-a. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat într-o lecție de consolidare a noțiunii de fracție ordinară.
Viorica-Ana Molea
Școala Gimnazială Peter Thal, Brașov
LearningApps.org: multimedia, interactiv.
Crearea modulelor de învățare simplificată.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”
Orice ai face, folosește interactivitatea pentru a adăuga text, imagini, videoclipuri, audio sau link-uri externe. Totul se poate întâmpla într-un mod genial.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”
Livresq este un instrument eLearning Authoring. Cu el puteți crea cursuri eLearning și lecții interactive.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”
Testul poate fi folosit pentru consolidarea noțiunilor despre adjectiv. Pot apela la acest quizizz elevii clasei a VI-a, dar și a VII-a. De asemenea, materialul poate fi folosit și de elevii clasei a VIII-a pentru pregătirea examenului.
Ioana Florescu
Școala Gimnazială Moieciu de Jos, Brașov
Este un test de autoevaluare, prezentat și varianta de rezolvare.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”
Test cu 10 itemi pentru elevii clasei a V-a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Acest test poate fi utilizat la o lecție de predare/recapitulare pe tema „Essen und trinken”.
Ramona Angheluș
Galați
Cu ajutorul aplicației Tynker am realizat un program de calcul pentru data serbării Paștilor ortodoxe din fiecare an (calendarul Iulian). Pentru acest lucru am folosit algoritmul lui Carl Friedrich Gauss (1777-1855).
Socaciu Liviu-Ignat
Școala Gimnazială „Paul Tanco” Monor, Bistrița-Năsăud