Fundația Orange

Aplicații utile în învățare pe cadrul ERR

Concurs

Carmen Alexandra Miricioiu

Trimis la 29.02.2020

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ALTĂ DISCIPLINĂ, DEZVOLTARE PERSONALĂ, II, III, IV MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul este o prezentare a câtorva aplicații utile în învățare inserate în modelul de proiectare a lecției ERR - evocare, realizarea sensului, reflecție. Fiecare aplicație conține o scurtă descriere și un exemplu de activitate practică. Fiecare aplicație este inserată, în funcție de exemplul dat, într-un moment al lecției.



Proiecte didactice


Documente


Carmen Alexandra Miricioiu, profesor de Educație civică / socială, Geografie, Matematică, Limba și literatura română, Altă disciplină, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare, Joc și mișcare

Colegiul Național „Constantin Cantacuzino” Târgoviște, România, Târgoviște, Dâmbovița

Trimis la 29.02.2020 - 23:22


Materiale similare

Aventurile lui Habarnam

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

Proiect didactic pentru o lecție interactivă de comunicare în limba română la clasa a II-a, care poate fi adaptat cu ușurință și pentru clasa a III-a.

Culorile Europei - Moneda Euro

Interdisciplinar
EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, III

Scenariul de învățare online „Culorile Europei - Moneda Euro” este conceput pentru elevii claselor a III-a și a IV-a, disciplina Educație civică, având ca scop explorarea unor subiectele referitoare la marile orașe din Europa, progresul economic și moneda Euro.