Fundația Orange

Bingo Educațional

Concurs

tanina

Trimis la 29.05.2023

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, FIZICĂ, CHIMIE, INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, BIOLOGIE, LIMBI MODERNE, EDUCAȚIE MUZICALĂ, RELIGIE, IV, V, VI, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aplicația Bingo Educațional permite generarea unor cartonașe unice pentru jocul Bingo. Acest joc poate fi utilizat la orice disciplină, de la nivel preșcolar, până la nivel universitar. Toate jocurile elaborate rămân disponibile pentru alți utilizatori. Site: https://cubulet.ro/EduBingo/


Alte materiale educaționale


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Jocurile elaborate și salvate pot fi modificate de către următorul utilizator, fiind gândite ca resurse deschise. Platforma permite personalizarea jocului Bingo, în funcție de disciplina predată, nivelul de înțelegere al copiilor și vârsta acestora.

Pentru copiii preșcolari se pot genera jocuri cu ajutorul imaginilor, așa cum apar în jocul "Mobilizarea aparatului fonoarticulator", iar pentru elevii care citesc se pot utiliza cuvintele. Până în prezent au fost create peste 280 de jocuri diferite.

Jocul Bingo Educațional poate fi utilizat cu succes în etapa de consolidare a cunoștințelor. Acest joc se poate organiza individual, în perechi sau în echipe de 3-4 elevi care primesc un cartonaș cu răspunsuri.

Site: https://cubulet.ro/EduBingo/


Alte informații

Regulile jocului BINGO
La începutul jocului cadrul didactic va prezenta tuturor elevilor regulile jocului. Cadrul didactic va extrage din săculeț cîte o întrebare, iar elevii care găsesc pe bilet răspunsul la acea întrebare vor marca pe bilet acel răspuns (printr-un X, prin colorare sau prin încercuire).
- O întrebare se citește doar de 2 ori.
- În timpul jocului elevii vor face liniște și nu vor spune răspunsul celorlați colegi.
- Primul elev care care a marcat pe bilet toate cuvintele dintr-o linie (verticală sau orizontală) spune „LINIE”. Doar primul elev care are marcată linia spune „LINIE”.
- Primul elev care care a marcat pe bilet toate cuvintele spune „BINGO” și câștigă jocul.
- Cadrul didactic stabilește modalitatea prin care elevul care a obținut „LINIE” sau „BINGO” este recompensat.
- Jocul se poate juca și în pereche sau pe echipe formate din 3-4 elevi care urmăresc același bilet și marchează răspunsurile corecte după ce se consultă.
Biletele se pot lamina pentru a le reutiliza, iar elevii vor acoperi răspunsurile corecte cu bucăți mici de hârtie.
Elaborarea site-ului a fost realizată de specialist IT George Ciobanu.


tanina, profesor de Altă disciplină

Casa Corpului Didactic Cluj, Cluj-Napoca, Cluj

Trimis la 29.05.2023 - 11:36


Materiale similare

Islamul

Istorie
ISTORIE, V

Material realizat în Genially, cuprinde o activitate interactivă pentru recapitularea/aprofundarea cunoștințelor însușite despre Islam.

Excretia la plante

Biologie
BIOLOGIE, VI

este un material util in predare la clasa a X sau pregatire pentru bacalaureat