Fundația Orange

Constituirea României moderne - formarea statului național unitar

Alte resurse

Didina Botgros

Trimis la 05.03.2019

Istorie
ISTORIE, VIII PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectul de lecție pentru disciplina Istorie propune îmbinarea metodelor tradiționale cu cele moderne și folosirea unor resurse tehnologice atractive, care să stimuleze interesul elevilor pentru studiul evenimentelor istorice din anul 1918 și conștientizarea importanței lor pentru dezvoltarea României moderne.



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Activitatea la clasă poate fi continuată cu activități extracurriculare ample, care urmăresc aceleași obiective majore – să cultive sentimentul patriotic, să manifeste dragoste și respect față de trecutul istoric al românilor, să manifeste respect față de valorile culturii și civilizației universale.


Didina Botgros, profesor de Istorie

Gimnazială , Aninoasa, Hunedoara

Trimis la 05.03.2019 - 15:02


Materiale similare

Unitatea de învățare: Evul Mediu românesc

Istorie
ISTORIE, VIII

Un model de proiectare pentru unitatea de învățare Evul Mediu românesc, clasa a VIII-a, realizat după noul curriculum, centrat pe formarea de competențe.

The Political Process and Citizens’ Voice in the European Union

Interdisciplinar
ISTORIE, VII, VIII

Elevii evaluează eficiența inițiativei civice europene ca o modalitate prin care cetățenii pot participa la procesul decizional al UE și își exprimă opinii argumentate cu privire la importanța dreptului la petiție ca mod de participare a europenilor la procesul politic al UE.