Digitaliada
Trimis la 15.11.2017Proiect didactic realizat de Simona Roșu, profesor Digitaliada, revizuit de Ioan Popa, profesor Digitaliada.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii vor învăța să identifice corpurile geometrice: piramida triunghiulară regulată, respectiv trunchiul de piramidă, și să le recunoască în mediul înconjurător.
Totodată, elevii trebuie să identifice și să descrie proprietățile unor figuri geometrice plane în piramida triunghiulară, respectiv trunchiul de piramidă patrulateră regulată.
Clasa a VIII-a - Identificarea corpurilor geometrice: piramida triunghiulară regulată, respectiv trunchiul de piramidă, utilizând aplicația Geogebra 3D Grapher.
Digitaliada, profesor de Matematică
Romania, București
Trimis la 15.11.2017 - 14:44
Acest material se adresează elevilor din clasele V-VIII, material care vine în ajutorul profesorilor și elevilor cu scopul de a ușura înțelegerea profundă a unor concept matematice de bază și de a ușura aplicarea acestora în viața de zi cu zi.
Crisan
Școala Gimnazială Nr. 1, Sălaj
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj