Pruteanu Claudia
Trimis la 28.12.2020Poluarea mediului a devenit una din cele mai dezbătute probleme ale contemporaneității.
Prin urmare, pentru a-i determina pe elevi să conștientizeze aceste aspecte, în cadrul activității am îmbinat metodele tradiționale cu o serie de strategii de lucru moderne în scopul de a crea un demers atractiv, interactiv și care să stârnească interesul elevilor, determinîndu-i să participe cu plăcere la activitate.
Poluarea mediului înconjurător, care și-a întins amenințarea asupra întregii planete, a ajuns în punctul în care atacă spațiul său de existență al omului și de aceea consider că educația de la cea mai fragedă vârstă în scopul protejării naturii, este un prim pas pentru un viitor mai bun, un viitor „mai sănătos”, atât pentru noi, cât și pentru copiii noștri.
Pruteanu Claudia
Școala Gimnazială, Zorleni, Vaslui
Trimis la 28.12.2020 - 20:04
Elevii trebuie să fie conștienți de importanța celor 3 R: Reducere, Refolosire, Reciclare!
Eu consider că un elev informat, prietenos cu mediul, va deveni un adult responsabil!
Am realizat o lecție la AVAP, un ghiveci din pet, o actvitate integrată.
POP MARIA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,DR. IOAN MIHALYI DE APȘA”, Maramureș
Lecția „Grupe de animale” poate fi parcursă integral, atât sistemul de învățare online, cât și în cel de tipul „față în față”, conținutul fiind prezentat elevilor într-un mod științific prietenos, punând accentul pe interacțiunea elevului cu informația prezentată și pe experiența sa de viață.
Mihai Violeta
Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” , Teleorman