Ciovlica Isabella
Trimis la 14.02.2020Elevii si-au format abilitati de munca independenta, implicandu-se activ in procesul de predare-invatare-evaluare, intelegand importanta cunoasterii stramosilor nostri si a locurilor cu semnificatie istorica.
Proiectul didactic realizat reprezinta un exemplu de buna-practica in predarea istoriei la clasa a IV-a.
Ciovlica Isabella
Colegiul National Constantin Cantacuzino, Romania, Targoviste, Dâmbovița
Trimis la 14.02.2020 - 17:11
Proiect didactic care se încadrează la aria curriculară Om și societate, disciplina Istorie, având ca discipline integrate Geografia, Educația civică, Muzica și mișcarea. Lecția poate fi desfășurată atât online, cât și în format fizic, fiind integrate aplicații online.
Daniela Preda
Școala Gimnazială Dumitru Hera Bătești, Brazi, Prahova
Materialul a fost creat în scopul aprofundării/evaluării cunoștințelor istorice despre domnitorul Mihai Viteazu. Se adresează elevilor și profesorilor.
Cucăilă Ioana
Colegiul Național Pedagogic „Regina Maria”, Hunedoara