Rusu Irina
Trimis la 14.01.2021Lecția poate fi privită și ca o lecție de consolidare a însușirilor dobândite la clasa a V-a, la clasificarea animalelor, unde se punea accent pe caracteristicile pe care le prezintă fiecare clasă în strânsă legătură cu mediul în care trăiesc aceste animale.
La clasa a VI-a se pune accent doar pe structurile anatomice, care realizează funcțiile de nutriție, de exemplu respirația. Captarea atenției se face prin rezolvarea unui puzzle
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b091f70808b
după care se consolidează cunoștințele anterioare cu privire la anatomia și fiziologia aparatului respirator la om.
Lecția cu elemente interactive o găsiți dacă accesați
https://library.livresq.com/details/5fff79d99eb0b300076ab206
După fiecare tip de respirație prezentat se realizează câte un feedback, gen plasează cuvintele corect, alege răspunsul corect, prezintă aparatul respirator de pe desenul dat.
La urmă se pot rezolva aplicațiile din LearningApps:
https://learningapps.org/display?v=p9q49637j21
https://learningapps.org/display?v=ptd1250gk21
Rusu Irina, profesor de Biologie
Școala Gimnazială „Ion Creangă”, Bacău, Bacău
Trimis la 14.01.2021 - 00:54
Vaca este un animal domestic, membru al subordinului Ruminantia, rumegatoarele, familia Bovidae, care face parte din grupul vitelor cornute mari. Vacile sunt crescute pentru carne, piele si lapte, si ca animale de tractiune.
Maria Dutulescu
Vâlcea
Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.
Brăescu Georgeta Mirela
Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Vaslui