Fundația Orange

Respirația animalelor în diferite medii de viață

Concurs

Rusu Irina

Trimis la 14.01.2021

Biologie
BIOLOGIE, VI MEDIU PREDARE

Prezentarea lecției are ca scop însușirea cunoștințelor referitoare la respirația animalelor care trăiesc în mediul acvatic și terestru, însușiri ce le dobândesc din dorința de a participa activ la oră, rezolvând exerciții cu elemente interactive.



Proiecte didactice


Documente


Lecția poate fi privită și ca o lecție de consolidare a însușirilor dobândite la clasa a V-a, la clasificarea animalelor, unde se punea accent pe caracteristicile pe care le prezintă fiecare clasă în strânsă legătură cu mediul în care trăiesc aceste animale.

La clasa a VI-a se pune accent doar pe structurile anatomice, care realizează funcțiile de nutriție, de exemplu respirația. Captarea atenției se face prin rezolvarea unui puzzle
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b091f70808b
după care se consolidează cunoștințele anterioare cu privire la anatomia și fiziologia aparatului respirator la om.

Lecția cu elemente interactive o găsiți dacă accesați
https://library.livresq.com/details/5fff79d99eb0b300076ab206

După fiecare tip de respirație prezentat se realizează câte un feedback, gen plasează cuvintele corect, alege răspunsul corect, prezintă aparatul respirator de pe desenul dat.

La urmă se pot rezolva aplicațiile din LearningApps:
https://learningapps.org/display?v=p9q49637j21
https://learningapps.org/display?v=ptd1250gk21


Rusu Irina, profesor de Biologie

Școala Gimnazială „Ion Creangă”, Bacău, Bacău

Trimis la 14.01.2021 - 00:54


Materiale similare

Proiect de lectie - Vaca

Biologie
BIOLOGIE, VI

Vaca este un animal domestic, membru al subordinului Ruminantia, rumegatoarele, familia Bovidae, care face parte din grupul vitelor cornute mari. Vacile sunt crescute pentru carne, piele si lapte, si ca animale de tractiune.

Proiect de tehnologie didactică (Pledoarie pentru abordarea unei noțiuni din perspectivă transdisciplinară)

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI

Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.