Didina Botgros
Trimis la 26.02.2020Jocul nou creat folosind Scratch a avut în vedere predispoziția elevilor de 6-7 ani spre învățarea prin joc digital, folosind noile tehnologii și dispozitivele mobile, cât și inițerea elevilor în noțiuni de programarea și crearea de jocuri proprii.
Scratch ajută copilul să își formeze o gândire logică, structurată, fundație pentru cursurile viitoare de informatică aplicată. Se dovedește a fi extrem de folositor în educație, oferind o modalitate atrăgătoare pentru a învăța un copil să programeze cu entuziasm. El poate să dezvolte propriile jocuri, distrându-se în cel mai productiv mod posibil. Astfel, în momentul în care educația formală intervine (algoritmi și linii nesfârșite de cod), cel mic va fi deja pregătit, va fi familiar cu principiile de bază.
Propun și un set de teste pentru matematică – clasa I, realizate în Google Forms și Kahoot, conform unităților de învățare din manualul de matematică – Editura Didactică și Pedagogică, Autori Tudora Pițilă și Cleopatra Mihăilescu
Didina Botgros
Școala Gimnazială Sf. Varvara, Aninoasa, Romania, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 26.02.2020 - 20:10
Resursa promovează participarea, munca colaborativă și incluziunea, permițând învățătorului să dezvolte o clasă diferită în care elevul are o participare activă. Se adresează elevilor de clasa I, este un joc interactiv care integrează și consolidează cunoștințele despre silabă, cuvânt, propoziție.
Vîrtopeanu Elisabeta Ștefania
Școala Gimnazială „Alexandru Colfescu”, Teleorman
Acest auxiliar didactic interactiv este realizat cu ajutorul editorului Livresq si este publicat pe platforma LIVRESQ. Materialul este destinat pentru disciplina Comunicare în limba română, clasa I.
Silvia
International Premium School of Bucharest, București