Fundația Orange

Resurse educaționale digitale pentru clasa I

Concurs

Didina Botgros

Trimis la 26.02.2020

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, MUZICĂ ȘI MIȘCARE, I ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Aplicațiile realizate sunt propuse pentru a fi folosite într-o lecție de recapitulare și sistematizare a cunoștințelor la clasa I - matematică. Au fost create aplicații atractive și interactive în Scracth, Powtoon, PPtx, Kahoot, GoogleForms, Wordwall atît pentru recapitularea cunoștințelor cât și pentru exersarea adunării și scăderii cu trecere peste ordin și evaluare.



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia


Jocul nou creat folosind Scratch a avut în vedere predispoziția elevilor de 6-7 ani spre învățarea prin joc digital, folosind noile tehnologii și dispozitivele mobile, cât și inițerea elevilor în noțiuni de programarea și crearea de jocuri proprii.

Scratch ajută copilul să își formeze o gândire logică, structurată, fundație pentru cursurile viitoare de informatică aplicată. Se dovedește a fi extrem de folositor în educație, oferind o modalitate atrăgătoare pentru a învăța un copil să programeze cu entuziasm. El poate să dezvolte propriile jocuri, distrându-se în cel mai productiv mod posibil. Astfel, în momentul în care educația formală intervine (algoritmi și linii nesfârșite de cod), cel mic va fi deja pregătit, va fi familiar cu principiile de bază.

Propun și un set de teste pentru matematică – clasa I, realizate în Google Forms și Kahoot, conform unităților de învățare din manualul de matematică – Editura Didactică și Pedagogică, Autori Tudora Pițilă și Cleopatra Mihăilescu


Didina Botgros

Școala Gimnazială Sf. Varvara, Aninoasa, Romania, Aninoasa, Hunedoara

Trimis la 26.02.2020 - 20:10


Materiale similare

Povestea iepurașului de Paște

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Resursa promovează participarea, munca colaborativă și incluziunea, permițând învățătorului să dezvolte o clasă diferită în care elevul are o participare activă. Se adresează elevilor de clasa I, este un joc interactiv care integrează și consolidează cunoștințele despre silabă, cuvânt, propoziție.

Lupul, în poveștile copilăriei - auxiliar didactic interactiv pentru comunicare în limba română

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Acest auxiliar didactic interactiv este realizat cu ajutorul editorului Livresq si este publicat pe platforma LIVRESQ. Materialul este destinat pentru disciplina Comunicare în limba română, clasa I.