Fundația Orange

Adunarea și scăderea numerelor din concentrul 0-100, fără trecere peste ordin

Concurs

Diana Gheorghe

Trimis la 31.01.2022

Matematică
MATEMATICĂ, I MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul este un joc interactiv care ajută elevii să-și consolideze noțiunile legate de operațiile de adunare și scădere a numerelor din concentrul 0-100, fără trecere peste ordin, într-un mod ludic și în echipe.


Proiecte didactice


Multimedia


Link: https://view.genial.ly/6191eb34b6b9640dfab46586/interactive-content-adunarea-si-scaderea-nr-0-100-fara-trecere-peste-ordin

Jocul urmărește ca elevii să exerseze și să-și consolideze noțiuni legate de operațiile matematice învățate cu numere cuprinse între 0-100, fără trecere peste ordin. Se formează trei echipe care accesează, pe rând, zarul din joc, rezolvând cerințele matematice date. Aceștia înaintează în joc răspunzând corect provocărilor. Se poate folosi într-o lecție de recapitulare și sistematizare a cunoștințelor.


Alte informații

Materialul este realizat pe platforma genially, pornind de la un șablon dat și adăugând elemente de conținut și interactivitate, precum și emblema echipelor.


Diana Gheorghe, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare

Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Ploiești, Prahova

Trimis la 31.01.2022 - 21:55


Materiale similare

Aventuri spre Ținutul Vântului

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Materialul este un joc interactiv interdisciplinar, prezentat sub forma unei povești despre omul de zăpadă căruia vântul i-a luat căciula, iar prietenii lui pornesc spre Ținutul Vântului pentru a o recupera. Drumul lor este însoțit de peripeții și provocări prezentate sub forma unor exerciții.

Unitatea tematică „Ursulețul răsfățat” - predarea în modelul hibrid (scenariul galben) la clasa pregătitoare

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Am creat pe platforma Livresq o lecție integrată pentru toată săptămâna. Lecția am folosit-o la clasă, iar pentru cei din online am aplicat Flipped classroom. M-am înregistrat video și am prezentat „marea lecție” copiilor. Aceștia au primit linkul lecției și au rezolvat în ritm propriu.