Gabriela Șandru
Trimis la 08.02.2020Profesorul selectează modul „Live / Create Game” iar elevii se loghează pe platformă cu ajutorului codului format din 6 cifre sau scanează codul de bare. După ce toți elevii s-au logat, profesorul dă startul jocului iar platforma îi grupează automat în echipe de câte 4 elevi (sau 3), în funcție de numărul lor, alegând totodată un nume pentru fiecare echipă.
Elevii vizualizează componența echipei lor pe ecranele telefoanelor mobile și se grupează ca atare. Profesorul pornește jocul iar elevii răspund la întrebările care apar pe ecranele telefoanelor lor mobile.
Fiecare întrebare apare simultan pe toate dispozitivele din grupă, împreună cu variante de răspuns dintre care numai una este corectă, astfel încât elevii trebuie să discute și să negocieze răspunsul înainte de a-și alege răspunsul. Așadar, din 4 elevi, doar unul va avea și răspunsul corect. Dacă răspunsul ales este cel potrivit, echipa înaintează pe traseu iar progresul lor poate fi urmărit pe ecranul profesorului / video-proiector. Fiecare greșeală îi trimite la începutul cursei. Jocul se termină când prima echipă ajunge la finalul cursei.
Profesorul decide ce dorește să creeze cu ajutorul aplicației Quizlet. Platforma asigură atât cooperarea între elevi, aceștia având ocazia de a se consulta și decide împreună răspunsurile date, cât și spiritul competitiv, prima echipă care ajunge la final marcând sfârșitul jocului pentru toate celelalte echipe.
Platforma oferă și alte posibilități de lucru cu materialului didactic creat: STUDIU (Learn - studiu individual, Flashcards - vocabular în imagini, Write - exerciții de scriere de cuvinte, Spell - exerciții de scriere după audiere, Test - testare) sau JOC (Match - exerciții de asociere, Gravity - joc online și Live - modul de joc între echipe).
https://quizlet.com/482790281/animal-body-parts-diagram/
Gabriela Șandru, profesor de Limbi moderne
Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 08.02.2020 - 18:50
Acest material este un joc interactiv digital realizat pe platforma genial.ly, potrivit pentru verificarea cunostintelor elevilor cu privire la formarea si utilizarea celor doua timpuri verbale: Present Simple si Present Continuous.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița
Banda desenată "Frienship - Prietenia în imagini" este un proiect educațional interdisciplinar care valorifică creativitatea elevilor cu privire la aspectele prieteniei. Elevii au folosit aplicația Pixton pentru a-și crea avataruri și acest comics bilingv ca proiect de consolidare a cunoștințelor.
Iolanda Sztrelenczuk
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto, Maramureș