Gabriela Șandru
Trimis la 08.02.2020Profesorul selectează modul „Live / Create Game” iar elevii se loghează pe platformă cu ajutorului codului format din 6 cifre sau scanează codul de bare. După ce toți elevii s-au logat, profesorul dă startul jocului iar platforma îi grupează automat în echipe de câte 4 elevi (sau 3), în funcție de numărul lor, alegând totodată un nume pentru fiecare echipă.
Elevii vizualizează componența echipei lor pe ecranele telefoanelor mobile și se grupează ca atare. Profesorul pornește jocul iar elevii răspund la întrebările care apar pe ecranele telefoanelor lor mobile.
Fiecare întrebare apare simultan pe toate dispozitivele din grupă, împreună cu variante de răspuns dintre care numai una este corectă, astfel încât elevii trebuie să discute și să negocieze răspunsul înainte de a-și alege răspunsul. Așadar, din 4 elevi, doar unul va avea și răspunsul corect. Dacă răspunsul ales este cel potrivit, echipa înaintează pe traseu iar progresul lor poate fi urmărit pe ecranul profesorului / video-proiector. Fiecare greșeală îi trimite la începutul cursei. Jocul se termină când prima echipă ajunge la finalul cursei.
Profesorul decide ce dorește să creeze cu ajutorul aplicației Quizlet. Platforma asigură atât cooperarea între elevi, aceștia având ocazia de a se consulta și decide împreună răspunsurile date, cât și spiritul competitiv, prima echipă care ajunge la final marcând sfârșitul jocului pentru toate celelalte echipe.
Platforma oferă și alte posibilități de lucru cu materialului didactic creat: STUDIU (Learn - studiu individual, Flashcards - vocabular în imagini, Write - exerciții de scriere de cuvinte, Spell - exerciții de scriere după audiere, Test - testare) sau JOC (Match - exerciții de asociere, Gravity - joc online și Live - modul de joc între echipe).
https://quizlet.com/482790281/animal-body-parts-diagram/
Gabriela Șandru, profesor de Limbi moderne
Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 08.02.2020 - 18:50
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat intr-o lecție de consolidare sau la o lecție de recapitulare a vocabularului pe tema „Freizeit”/Timp liber.
Ramona Angheluș
Galați
Test cu 10 itemi pentru elevii clasei a V-a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Acest test poate fi utilizat la o lecție de predare/recapitulare pe tema „Essen und trinken”.
Ramona Angheluș
Galați