Gheorghe Diana Mioara
Trimis la 29.05.2023Activitatea începe în clasă și se continuă în imediata vecinătate a școlii sau într-un parc. În primul rând elevii instalează aplicația goosechase pe telefon. Apoi sunt împărțiți în echipe și li se prezintă regulile jocului, modul cum se va utiliza aplicația. Elevii primesc codul pentru a rezolva prima cerință care ține de obiecte ce se află în sala de clasă. În același timp, profesorul verifică dacă elevii au înțeles cum funcționează aplicația și ceea ce au de îndeplinit. Următoarele misiuni țin de mediul înconjurător și vor continua outdoor. La final, câte un membru al echipei prezintă colegilor misiunile îndeplinite. Elevii sunt felicitați și recompensați pentru modul cum le-au îndeplinit, dar și pentru corectitudinea lor.
Misiunile vânătorii de comori se pot vizualiza accesând linkul https://gsch.se/game/84a4a68a00dc456696f96769ff93356c/co-manage/
Pentru a se utiliza jocul codul este W8KMX7.
Gheorghe Diana Mioara, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială ,,George Emil Palade, Romania, MUNICIPIUL PLOIEȘTI, Prahova
Trimis la 29.05.2023 - 18:51
Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.
Gheorghe Diana
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița