Fundația Orange

Să calculăm cu Artie

Alte resurse

Gheorghe Diana

Trimis la 28.07.2023

Matematică
MATEMATICĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Elevii de clasa a II-a învață să programeze robotul Artie într-o lecție de matematică. Cu ajutorul lui desenează o formă geometrică și rezolvă exerciții și probleme verificându-și cunoștințele legate de înmulțire și împărțire.



Alte materiale educaționale


Link: https://ed.ted.com/on/O6XIkWVV

Elevii clasei a II-a se împart în echipe. Fiecare echipă vizionează videoclipul cu Artie, răspunde la câteva întrebări și construiește cu Artie un pătrat. Apoi pe un traseu stabilit (se face legătura cu drumul parcurs de Dorothy din textul studiat la comunicare în limba română „Vrăjitorul din Oz”) găsesc bilete cu exerciții diferențiate. Le rezolvă și lipesc în interiorul pătratului exercițiile a căror rezultate sunt nr. pare, iar în exterior pe cele cu rezultate impare. Se verifică împreună corectitudinea rezultatelor și la final vrăjitorul din Oz îi recompensează.


Gheorghe Diana, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Ploiesti, Prahova

Trimis la 28.07.2023 - 11:19


Materiale similare

Geometria în viața reală

Matematică
MATEMATICĂ, II

Este o lecție de matematică în care elevul, prin intermediul aplicației goosechase, pornește la o ,,vânătoare de comori" în natură. Profesorul monitorizează, analizează rezolvările misiunilor și intervine în timp real. Astfel se realizează o conexiune între geometrie și mediul înconjurător.

Jocuri/simulări PhET

Matematică
MATEMATICĂ, II, III

Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.