Gheorghe Diana
Trimis la 28.07.2023Link: https://ed.ted.com/on/O6XIkWVV
Elevii clasei a II-a se împart în echipe. Fiecare echipă vizionează videoclipul cu Artie, răspunde la câteva întrebări și construiește cu Artie un pătrat. Apoi pe un traseu stabilit (se face legătura cu drumul parcurs de Dorothy din textul studiat la comunicare în limba română „Vrăjitorul din Oz”) găsesc bilete cu exerciții diferențiate. Le rezolvă și lipesc în interiorul pătratului exercițiile a căror rezultate sunt nr. pare, iar în exterior pe cele cu rezultate impare. Se verifică împreună corectitudinea rezultatelor și la final vrăjitorul din Oz îi recompensează.
Gheorghe Diana, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Ploiesti, Prahova
Trimis la 28.07.2023 - 11:19
Este o lecție de matematică în care elevul, prin intermediul aplicației goosechase, pornește la o ,,vânătoare de comori" în natură. Profesorul monitorizează, analizează rezolvările misiunilor și intervine în timp real. Astfel se realizează o conexiune între geometrie și mediul înconjurător.
Gheorghe Diana Mioara
Școala Gimnazială ,,George Emil Palade, Prahova
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița