Daniela-Aurora Ghiță
Trimis la 31.05.2023Link: https://www.storyjumper.com/book/read/158684281
Proiectul vizează două competențe generale:
2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
3. Redactarea textului scris de diverse tipuri
și trei competențe specifice:
2.1. Corelarea informațiilor explicite și implicite din texte literare și nonliterare, continue, discontinue și multimodale
2.3. Prezentarea unor răspunsuri personale, creative și critice pe marginea unor texte diverse
3.3. Adecvarea textului scris la situația și scopul de comunicare
La sfârșitul lecției elevii ar trebui să fie capabili să perceapă sensul global al lecturii; să desprindă informații/idei esențiale dintr-un text citit; să stabilească sensul unor cuvinte raportare la conținut; să fie capabili să-și exprime opinii personale; să formuleze aprecieri critice.
Este o lecție care îmbină metodele tradiționale cu cele moderne.
Daniela-Aurora Ghiță, profesor de Limba și literatura română
Școala Gimnazială Nr. 1, Ghidigeni, Galați
Trimis la 31.05.2023 - 18:34
Materialul reprezintă un proiect didactic cu tema Derivarea, lecție de predare, dar și de consolidare a cunoștințelor, potrivită pentru clasele a VI-a, a VII-a și a VIII-a. Competență generală este utilizarea corectă și adecvată a limbii române în receptarea și producerea mesajelor.
Radu Ruxandra
Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu, București
Materialul reprezintă un proiect didactic cu tema Caracterizarea lui Harap-Alb, lecție de predare, dar și de consolidare a cunoștințelor. E potrivită pentru clasele a VI-a, a VII-a și a VIII-a. Competențe generale - Participarea la interacțiuni verbale în diverse situații de comunicare.
Radu Ruxandra
Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu, București