Nicola Sorina
Trimis la 31.01.2022Proiectul propus are ca scop consolidarea cunoștințelor despre verb printr-o metodă plăcută elevilor, jocul, una dintre cele mai eficiente metode de
învățământ, un adevărat instrument educativ, o bază a metodelor de instruire și de educație, o formă de nvățarea preferată de elevi care poate căpăta aplicabilitate pedagogică și un conținut instructiv bine
determinat, chiar dacă cel care se joacă nu are această intenție sau nu este conștient de ea.
Nicola Sorina, profesor de Limba și literatura română
Liceul Tehnologic Petrache Poenaru, Bălcești, România, Berbești, Vâlcea
Trimis la 31.01.2022 - 09:24
Padletul este o metodă modernă, practică și eficientă de învățare în ora de opțional „Tehnici de lectură”. Participanții împărtășesc impresiile lor de lectură, sub forme variate, răspunzând la cerințe creative. Prin afișarea lor pe padlet se realizează diseminarea și se favorizează interevaluarea.
Carcea Loredana
Școala Gimnazială Nr. 7, Botoșani
Este un proiect didactic de evaluare care are ca principal obiectiv evaluarea cunoștințelor elevilor legate de conversiune. Am utilizat o serie de instrumente digitale iar captarea atenției este sugestivă deoarece am transformat valorile morfologice în personaje de poveste.
Anca-Teodora Andreescu
Școala Gimnazială „Vasile Lucaciu”, Satu Mare