Fundația Orange

eConținut


Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.

Accesând butonul Materiale premiate puteți consulta toate materialele educaționale premiate la primele patru ediții ale concursului Digitaliada.

Accesând butonul Materiale validate puteți consulta toate materialele înscrise pe platforma Digitaliada în primele patru ediții și validate de corpul profesoral partener Digitaliada.

Accesând butonul Materiale în concurs puteți consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a cincea, care se desfășoară în perioada 28 octombrie 2020 - 15 ianuarie 2021.

Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale. Totodată, aici puteți să transmiteți prin intermediul unui formular dedicat propriile materiale didactice digitale pe care doriți să le promovați în afara concursului online.

Maramureș, colț de rai!

Interdisciplinar
EDUCAȚIE CIVICĂ / SOCIALĂ, DEZVOLTARE PERSONALĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Maramureș plai cu flori! Exemple de bune practici ale elevilor clasei a II-a de la Școala Gimnazială Oncești, județul Maramureș. Această lecție poate fi folosită în orele de consiliere și orientare atât la clasa a II-a cât si la alte clase din ciclul primar.

Pretzels

Interdisciplinar
LIMBI MODERNE, DEZVOLTARE PERSONALĂ, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Revista Pretzels în format PowerPoint, combină in paginile sale creativitatea, ambitia și pasiunea pentru scris a grupului nostru de elevi de la C.N. Gh. Țițeica, cu scopul de a-i pregati pe viitorii liceeni pentru cei mai fascinanți ani din viața lor.

AVAP și softurile

Educație plastică
EDUCAȚIE PLASTICĂ, IV MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Școala online ne-a adus provocări de neimaginat. Elevi și profesori, deopotrivă, s-au „reinventat”, au descoperit împreună oportunități de îmbunătățire a competențelor digitale. Materialul propus redă pașii de realizare a unor materiale video, folosind aplicații preinstalate în Windows 10.

Sunetul și litera T

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Lecția cuprinde o suită de activități interactive, adresate elevilor de clasa I - activități de citire și scriere a sunetului și literei T, asocierea literei cu un simbol, un video Stop Motion, resurse tip acordeon și chestionar tip plasare, pentru recunoașterea literei T.

Pronumele

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul, elaborat în conformitate cu prevederile programei și vizând atingerea unui nivel intermediar de deținere a competențelor specifice 4.1., 4.2., 4.3. și 4.4. din programă, propune elevilor de clasa a VII-a inițierea, exersarea, consolidarea cunoștințelor despre pronume.

Educație digitală pentru profesori

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Campania noastră se adresează cadrelor didactice care vor să își îmbunătățească relația cu noile tehnologii de predare, venind în sprijinul acestora cu tutoriale informative axate pe soluții la probleme punctuale în predarea online.

Textul dramatic

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul, elaborat în conformitate cu prevederile programei, oferă elevilor de clasa a VII-a posibilitatea explorării, însușirii și consolidării noțiunilor despre textul dramatic în vederea atingerii unui nivel intermediar de deținere a competențelor specifice 2.1. și 2.3. din programă.

Povestea cărții de povești

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Activitatea „Povestea cărții de povești” invită elevii la o călătorie în lumea cărților, ocazionând popasuri pe „drumul cărții” spre a cunoaște etapele de fabricare/scriere/editare a hărtiei/cărților, dar și popasuri printre file de carte, în scopul cunoașterii părților ei componente.

Relieful Africii

Geografie
GEOGRAFIE, VII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Exercițiu de verificare a cunoștințelor obținute la oră.

Prezentarea unui demers didactic cu Bookcreator

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MEDIU PREDARE

Am realizat un demers didactic de tip ERR, pentru o lecție la Limba română. Prezentarea e făcută cu aplicația Bookcreator.
Competențe specifice: 1.1, 1.4, 2.4, 3.2, din programa de CLR, clasa a II-a.
Acest tip de lecție poate fi utilizat pentru predarea online.

Joc de atenție „Lovește cârtița”

Educație plastică
EDUCAȚIE PLASTICĂ, I, II, III, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Jocul de atenție „Lovește cârtița” este un joc de nivel mediu format din 10 partide de vânătoare a cârtițelor ce au înscrisă pe blăniță Roșu/nuanță de roșu. Punctele obținute se totalizează la finalul jocului, după parcurgerea celor 10 partide de vânătoare ce necesită atenție și îndemânare.

Eminescu

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Film realizat cu ajutorul aplicației Scratch Jr.

Pagina
din 91