Fundația Orange

eConținut


Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.

Accesând butonul Materiale premiate puteți consulta toate materialele educaționale premiate la primele patru ediții ale concursului Digitaliada.

Accesând butonul Materiale validate puteți consulta toate materialele înscrise pe platforma Digitaliada în primele patru ediții și validate de corpul profesoral partener Digitaliada.

Accesând butonul Materiale în concurs puteți consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a cincea, care se desfășoară în perioada 28 octombrie 2020 - 15 ianuarie 2021.

Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale. Totodată, aici puteți să transmiteți prin intermediul unui formular dedicat propriile materiale didactice digitale pe care doriți să le promovați în afara concursului online.

Textul dramatic

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII

Materialul, elaborat în conformitate cu prevederile programei, oferă elevilor de clasa a VII-a posibilitatea explorării, însușirii și consolidării noțiunilor despre textul dramatic în vederea atingerii unui nivel intermediar de deținere a competențelor specifice 2.1. și 2.3. din programă.

AVAP și softurile

Educație plastică
EDUCAȚIE PLASTICĂ, IV

Școala online ne-a adus provocări de neimaginat. Elevi și profesori, deopotrivă, s-au „reinventat”, au descoperit împreună oportunități de îmbunătățire a competențelor digitale. Materialul propus redă pașii de realizare a unor materiale video, folosind aplicații preinstalate în Windows 10.

Moara lui Călifar

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII

Materialul se adresează elevilor de clasa a VII-a și constituie o variantă interactivă și atractivă de verificare a lecturii și înțelegerii textului.

Eminescu

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Film realizat cu ajutorul aplicației Scratch Jr.

Povestea cărții de povești

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

Activitatea „Povestea cărții de povești” invită elevii la o călătorie în lumea cărților, ocazionând popasuri pe „drumul cărții” spre a cunoaște etapele de fabricare/scriere/editare a hărtiei/cărților, dar și popasuri printre file de carte, în scopul cunoașterii părților ei componente.

Have got / Has got

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, IV

Materialul propus fixează cunoștințele privind formele de afirmativ, negativ și interogativ ale verbului „Have got”. Elevii vor alege varianta corectă în funcție de cerință. Materialul este utilizat la finalul unității de învățare cu scopul de a consolida cunoștințele într-un mod plăcut și antrenant.

Pretzels

Interdisciplinar
LIMBI MODERNE, VII, VIII

Revista Pretzels în format PowerPoint, combină in paginile sale creativitatea, ambitia și pasiunea pentru scris a grupului nostru de elevi de la C.N. Gh. Țițeica, cu scopul de a-i pregati pe viitorii liceeni pentru cei mai fascinanți ani din viața lor.

Educație digitală pentru profesori

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Campania noastră se adresează cadrelor didactice care vor să își îmbunătățească relația cu noile tehnologii de predare, venind în sprijinul acestora cu tutoriale informative axate pe soluții la probleme punctuale în predarea online.

Dacii, strămoșii noștri

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV

Prezentarea a fost pregătită pentru a familiariza elevii cu informațiile noi referitoare la lecția „Dacii”, disciplina istorie. Aceasta a fost realizată în aplicația Canva și poate fi derulată și sub formă de filmuleț.

Past Tenses

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VIII

Evaluare formată din trei teste grilă a câte 30 întrebări având ca scop fixarea și/sau verificarea timpurilor trecute din limba engleză.

Stop spam! / Opriți spam-ul!

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII, VIII

Acest proiect de lecție se adresează profesorilor care predau limba engleză sau cursuri opționale integrate (la nivelul mai multor arii curriculare), în acest caz fiind vorba de Limbă și comunicare (limba engleza) și Tehnologii (TIC).

Sunetul și litera M

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Clasa: I, Disciplina: CLR, Cuprins: Sunetul, silaba, cuvântul, propoziții / Puzzle - Learningapps / Înțelegerea textului / Quiz / Rebus / Joc - potrivire de imagini / Play Kahoot!