Fundația Orange

Materiale validate


Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII. 

Aceste resurse au fost înscrise în primele patru ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii. 


Cubul - noțiuni de bază

Matematică
MATEMATICĂ, V, VI ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Cel mai cunoscut corp geometric merită o introducere corespunzătoare cu ajutorul GeoGebra. Materialul este util și pentru elevii cu deficiențe de auz.

Jeopardy - Sisteme de calcul

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V MEDIU EVALUARE

Am creat acest joc, tip jeopardy, pentru ca evaluarea la disciplina TIC, clasa a V-a să fie mai puțin formală, să îi atragă pe elevi și în primul rând să îi motiveze. Aplicându-l la clasă am obținut rezultate bune.

Internet Safety / Siguranță pe Internet

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, LIMBI MODERNE, VI, VII, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Adresat elevilor din ciclul gimnazial, acest set de resurse didactice digitale abordează tema siguranței pe Internet și poate fi folosit cu succes atât în predarea sincronă, cât și asincronă, în cadrul orelor de limba engleză sau a cursurilor opționale integrate.

Africa

Geografie
GEOGRAFIE, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Este un joc-test de verificare a cunoștințelor referitoare la relieful Africii, realizat în aplicația Kahoot.

Educație digitală pentru profesori

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Campania noastră se adresează cadrelor didactice care vor să își îmbunătățească relația cu noile tehnologii de predare, venind în sprijinul acestora cu tutoriale informative axate pe soluții la probleme punctuale în predarea online.

Vlad Țepeș

Istorie
ISTORIE, IV MEDIU PREDARE

Lecție de istorie, clasa a IV-a. Videoclipul este realizat pe platforma Canva, imaginile fiind gratuite. Poate fi folosit într-o lecție de predare de noi cunoștințe sau de recapitulare.

Realizarea fișei de lectură

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

„Dulcea potrivire a cuvintelor” necesară în exprimarea artistică literară trebuie cultivată din fragedă pruncie. Deschidem cartea, spre a afla ce au gândit alții, extragem informațiile esențiale, apoi închidem cartea - spre a deschide calea gândurilor noastre așternute în caietele de lucru.

Fișe de lucru

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, I, II, III, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Am pregătit niște fișe de lucru pentru învățământul primar.

Pretzels

Interdisciplinar
LIMBI MODERNE, DEZVOLTARE PERSONALĂ, VII, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Revista Pretzels în format PowerPoint, combină in paginile sale creativitatea, ambitia și pasiunea pentru scris a grupului nostru de elevi de la C.N. Gh. Țițeica, cu scopul de a-i pregati pe viitorii liceeni pentru cei mai fascinanți ani din viața lor.

Călătoria mea cu Paxi în Univers

Matematică
MATEMATICĂ, II MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Obiective:
1. Recunoașterea planetelor Sistemului Solar din planșe sau filme documentare.
2. Realizarea de asociații între fenomene și cauze posibile.
3. Explicarea rolului aerului, oxigenului pentru supraviețuirea speciei umane, a plantelor și animalelor.
4. Înțelegerea efectului de seră.

Hibridarea

Biologie
BIOLOGIE, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Hibridarea și modul de transmitere a caracterelor de la o generație la alta. Vom afla ce presupun Legile lui Mendel și cum se manifesta caracterele dominante si cele recesive.

Ce băiat! după Octav Pancu-Iași

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, DEZVOLTARE PERSONALĂ, MUZICĂ ȘI MIȘCARE, II MEDIU PREDARE

Resursa digitală este un proiect didactic pentru o lecție interactivă, interdisciplinară, la clasa a II-a, care se poate desfășura atât sincron cât și asincron.

Pagina
din 89