Fundația Orange

Materiale validate


Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare din ciclul gimnazial. 

Aceste resurse au fost înscrise în primele două ediții ale concursul de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.

 



Adjectives in -ed or -ing

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VI, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Joc didactic interactiv la Limba engleză pentru consolidarea utilizării adjectivelor terminate în „-ed” sau „-ing”. La fiecare diapozitiv/propoziție dată se alege una dintre cele două variante (adjectiv în „-ed” sau „-ing”) pentru a se merge mai departe.

Mai mult
Gabriela Sandru
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Mureș

Substanțe pure și amestecuri de substanțe

Chimie
CHIMIE, VII ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Acest material poate fi folosit la Chimie - clasa a VII-a, pentru predarea informațiilor despre amestecuri. Poate fi folosit de profesor, frontal, parcurgând pas cu pas momentele lecției și rezolvând aplicațiile sau individual, de elevi, parcurgând informația în ritm propriu.

Mai mult
Mik Mihaela
Școala Clubul Copiilor Husi, Vaslui

Exerciții de lectură sau cum să motivezi un copil să citească o carte „grea”

Română
ROMÂNĂ, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul poate fi folosit ca suport pentru discuții în cadrul orelor de opțional cu titlul "Tehnici de lectură" sau în cadrul orelor de Limba română, datorită exercițiilor de vocabular sau a celor de stil și expresivitate artistică pe care le propune.
Sarcinile se pot rezolva atât în clasă, cât și ca temă pentru acasă, individual sau în echipă.

Mai mult
Loredana Carcea
Școala Gimnazială Nr. 7 , Botoșani

Projet didactique: Boussole en Main!

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Proiect didactic la Limba franceza, clasa a VIII-a, L 2

Mai mult
raymona_r
Școala Gimnazială , Argeș

Constituirea României moderne - formarea statului național unitar

Istorie
ISTORIE, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectul de lecție pentru disciplina Istorie propune îmbinarea metodelor tradiționale cu cele moderne și folosirea unor resurse tehnologice atractive, care să stimuleze interesul elevilor pentru studiul evenimentelor istorice din anul 1918 și conștientizarea importanței lor pentru dezvoltarea României moderne.

Mai mult
Didina Botgros
Școala Gimnazială "Sf. Varvara" Aninoasa, Hunedoara

Ce e substantivul?

Română
ROMÂNĂ, V ÎNCEPĂTOR PREDARE

Iată o abordare contextualizată a lecției de predare-învățare: "Ce e substantivul?" Prin intermediul unei mininarațiuni cu reprezentare vizuală, Burunducel îți expune exemple de substantive care construiesc acțiunea (locul, timpul, contextul) și descriu personajele.

Mai mult
Gabriela Aurelia Anton
Galați

Planul. Semiplanul

Matematică
MATEMATICĂ, V, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Material didactic pentru disciplina Geometrie

Mai mult
lucconstvl
Olt

Quel temps fait-il?

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul reprezintă o lecție interactivă cu tema „Vremea” pentru clasa a VI-a, disciplina Limba franceză, limba modernă 2, cuprinzând activități multimedia interactive de învățare.

Mai mult
Daniela Valentina Fodor
Școala Gimnazială Cicârlău, Maramureș

Cetățean digital responsabil

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, EDUCAȚIE CIVICĂ, V, VI, VII MEDIU PREDARE

Un film despre drepturi și responsabilități online.

Mai mult
Aurora Dumitrescu
Școala Colegiul Economic "Virgil Madgearu", Gorj

Siguranța pe internet. Rețeaua de socializare: prieten sau dușman?

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V ÎNCEPĂTOR PREDARE

Această lecție destinată elevilor de clasa a V-a îi ajută să conștientizeze avantajele și dezavantajele rețelelor sociale, pe care le utilizează din ce în ce mai des.

Mai mult
Alexandra Bocîrnea

Lecție introductivă despre bacterii

Biologie
BIOLOGIE, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Acest material este un produs didactic în format video, care prezintă informații introductive cu privire la bacterii, capitol vizat în programa clasei a V-a și în manualul de Biologie.

Mai mult
vladxela
Școala Palatul Copiilor Cluj, Cluj

O abordare „constructivistă” a Teoremei celor trei perpendiculare

Matematică
MATEMATICĂ, VIII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aplicația, realizată in Microsoft PowerPoint, este o prezentare des utilizată a Teoremei celor trei perpendiculare. Prezentarea poate fi personalizată în funcție de utilizator și poate avea și fundal muzical.

Mai mult
Mihai Avadani
Școala Liceul Teoretic „Lascar Rosetti”, Iași
Pagina
din 37