Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Aceste resurse au fost înscrise în primele 6 ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului.
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.
„Dinozaurii - o lume dispărută” răspunde câtorva întrebări despre lumea preistorică și creaturile incredibile care trăiau atunci. Copiii vor afla ce sunt dinozaurii, câteva caracteristici ale acestora, cum se înmulțeau, cu ce se hrăneau, care este perioada în care au trăit, cum și de ce au murit.
Diana-Mihaela Rezmeriță-Ioan
Școala Gimnazială ”Episcop Iacov Antonovici”, Vaslui
Transilvania - Domni și Quiz este o aplicație offline de cultură generală care conține informații cu privire la peste 40 de voievozi, principi și guvernatori ai Transilvaniei. Totodată, prin intermediul Quiz-urilor, aplicația permite consolidarea cunoștințelor și îmbogățirea vocabularului.
Marius-Cristian Constantin
București
Cum ar fi să aflați că descoperirea numerelor iraționale l-a făcut pe Pitagora să-și omoare discipolul favorit? Introducerea noțiunii de numere iraționale cu ajutorul unei povești din Grecia Antică.
Stroia Tiberiu
Hunedoara
Videoclipul este util în însușirea, consolidarea și evaluarea noțiunilor despre substantiv, în special substantivele defective de număr. Materialul îmbină diferite competențe precum: lingvistică, culturală, matematică și digitală. Este ușor de accesat, doar utilizând linkul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița
Lecție de fixare a cunoștințelor, de formare a priceperilor și deprinderilor de
muncă independentă și de aplicare a cunoștințelor în practica vorbirii și scrierii limbii române. Scopul: Valorificarea informațiilor de limbă română și de teorie literară în înțelegerea și interpretarea textului literar.
Haraga Ana
Școala Gimnazială „Aron-Vodă” Aroneanu, Iași
Materialul oferă informații necesare elevilor care se pregătesc să intre în domeniul profesional și tehnic , specializarea Ospătar(chelner) vânzător în alimentație. Este prezentat vocabularul obiectelor de inventar si imaginile aferente.
Stefan Raluca Adelaida
Școala Profesională ”Areta Teodorescu” Grivița, Ialomița
În următorul material video sunt prezentate articole de mobilier, de bază, ale casei. Imaginile sunt însoțite de cuvinte reprezentând respectivele obiecte cât și pronunția acestora în limba engleză. Acest material se adresează elevilor din clasele a II-a si a III-a.
Stefan Mihai Octavian
Scoala Profesionala Traian, Ialomița
Prezentarea conține agenda ședinței cu părinții. Este o activitate desfășurată în comun, părinții și elevii clasei, deoarece copiii și-au dorit să afle ce se întâmplă la ședințe, ce facem noi acolo.
Carmen Alexandra Miricioiu
Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”, Dâmbovița
Materialul reprezinta un joc prin intermediul căruia elevii recunosc si diferențiază cele două categorii de substantive: proprii și comune.
Cojocaru Iuliana Daniela
Școala Profesională ”Areta Teodorescu”, Ialomița
Aceasta este o lecție în limba englezã pentru elevii de liceu pe linia Cambridge care au ales muzica drept obiect de examen. Este o lecție care poate fi folositã și pe linie româneascã la clasele a VI-a și a VII-a de la școlile vocaționale sau generale.
Cojocaru-Spînu Ramona
Paradis International College, Iași