Fundația Orange

eConținut


Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.

Accesând butonul Materiale în concurs veți putea consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a șaptea. Înscrierile s-au desfășurat în perioada 31 martie 2023 - 31 mai 2023. Tot din această secțiune puteți consulta toate Materialele educaționale premiate în primele 7 ediții ale concursului Digitaliada.

Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale.

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale în toate categoriile menționate mai sus, indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.

My house - furniture

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, II, III

În următorul material video sunt prezentate articole de mobilier, de bază, ale casei. Imaginile sunt însoțite de cuvinte reprezentând respectivele obiecte cât și pronunția acestora în limba engleză. Acest material se adresează elevilor din clasele a II-a si a III-a.

Substantivele

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Materialul reprezinta un joc prin intermediul căruia elevii recunosc si diferențiază cele două categorii de substantive: proprii și comune.

Proiect didactic limba română

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI

Materialul este un proiect didactic al unei lecții mixte pentru clasa a VI-a ce are ca temă Textul descriptiv în versuri. Respectă programa de limba și literatura română actuală (OMEN nr.3393 / 28.02.2017) și folosește ca text suport „Balul pomilor” de Dimitrie Anghel.

Textul narativ: Piatra Pițigoiului, de Tudor Arghezi (Fișă de lucru)

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, IV

Este o fișă creată la Limba și literatura română, pe textul narativ „Piatra Pițigoiului”, care vizează înțelegerea lecturii.Omologată ca mijloc de învățământ pentru nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.291/2/18.01.2022

Ședința cu părinții și copiii

Dezvoltare personală
DEZVOLTARE PERSONALĂ, I, II, III, IV

Prezentarea conține agenda ședinței cu părinții. Este o activitate desfășurată în comun, părinții și elevii clasei, deoarece copiii și-au dorit să afle ce se întâmplă la ședințe, ce facem noi acolo.

Pentru un internet mai sigur și mai prietenos

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, V, VI, VII, VIII

Acest videoclip promovează siguranța și amabilitatea online. Copiii pot înțelege puterea cuvintelor, dar și cum afectează bullying-ul.

Jocuri/simulări PhET

Matematică
MATEMATICĂ, II, III

Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.

Bucuria alungă tristețea

Dezvoltare personală
DEZVOLTARE PERSONALĂ, II

Este o lecție care s-a desfășurat online folosind metode moderne, jocuri, poveste, cântec, adaptate vârstei. Este binevenită în orice situație.

Elemente de geometrie

Matematică
MATEMATICĂ, III

În acestă lectie sunt prezentate noțiuni elementare de geometrie plană: puncte, drepte, plane, segmente, unghiuri, poligoane, dar și corpurile geometrice.

Le passé composé

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VII

Consolidarea cunostintelor de gramatica - Perfectul compus

Adunarea numerelor naturale 0-1.000.000, fără trecere peste ordin (Fișă de lucru)

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, IV

Este o fișă creată la Matematică, pentru lecția „Adunarea numerelor naturale în concentrul 0-1.000.000, fără trecere peste ordin”. Exercițiul este conceput pentru elevii clasei a IV-a.Omologată ca mijloc de învățământ pentru nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.291/10/18.01.2022

ALUMINOTERMIA

Chimie
CHIMIE, VIII

Indiderent de vârstă, experimentul fascinează și este esențial în înțelegerea chimiei. Practic, experimentul îi ajută pe elevi să vizualizeze și să înțeleagă mult mai ușor scrierea ecuațiilor chimice.