Accesând butonul Materiale Digitaliada puteți consulta materialele realizate în cadrul proiectului Digitaliada de către profesorii parteneri Digitaliada (proiecte didactice și ghiduri de predare cu metode digitale), precum și lista cu aplicațiile din proiect și recomandările de utilizare.
Accesând butonul Materiale în concurs veți putea consulta materialele înscrise în concursul online Digitaliada, ediția a șasea, care s-a desfășurat în perioada 15 noiembrie 2021 - 31 ianuarie 2022. Tot din această secțiune puteți consulta toate Materialele educaționale premiate în primele 6 ediții ale concursului Digitaliada.
Accesând butonul Alte resurse puteți consulta toate materialele educaționale transmise în afara concursului de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale.
Proiectul de lecție este o îmbinare între metoda de predare tradițională îmbinată cu diverse aplicații digitale, menite să trezească interesul elevilor pentru învățare, aceștia fiind capabili să-și însușească noi noțiuni și cunoștințe despre substantiv.
Fogoroș Cristina-Gabriela
Școala Gimnazială, Sibiu
Prezentarea patrimoniului cultural local, imaterial din perspectiva cercetărilor colective ale grupului de elevi socolescieni.
Marin Maria
Liceul Tehnologic Toma Socolescu, Prahova
Testul propus se adresează elevilor de clasa a V a care studiază limba germană modernă ca limba 2. Este un test de dificultate medie, care poate fi utilizat intr-o lecție de consolidare sau la o lecție de recapitulare a vocabularului pe tema „Freizeit”/Timp liber.
Ramona Angheluș
Galați
Echipa Digitaliada vă propune un ghid interdisciplinar dedicat predării pe baza metodelor digitale cu ajutorul aplicației Tynker, pentru învățământul gimnazial. Ghidul poate fi folosit la orele de limba și literatura română, matematică, fizică, chimie, informatică, istorie, geografie, biologie, educație socială, educație muzicală, educație plastică, religie.
Digitaliada
Colecție de resurse educaționale care acoperă o multitudine de lecții conforme cu programa disciplinei educație socială (clasele V-VII). Abraham Lincoln, Wangari Maathai și Malala Yousafzai sunt modele inspiraționale, iar acțiunile lor au reprezentat punctul de plecare către o învățare autentică.
E. Lang
Școala Gimnazială „Pia Brătianu”, București
20 Martie - Ziua Internațională a Francofoniei. Utilizând aplicația ADOBE SPARK, am realizat înregistrarea video atașată care reprezintă rezultatul activităților desfășurate cu elevii atât în clase, cât și în mediul online, în cadrul proiectului educațional "Francophonie en pandémie".
Ileana Enăștescu
Școala Gimnazială Săcălaz, Timiș
În triunghiul dreptunghic lucrăm, de regulă, cu relațiile metrice și funcțiile trigonometrice exprimate cu ajutorul laturilor. În acest material avem lucruri teoretice, absolut necesare despre aceste funcții trigonometrice, dar și mai multe probleme rezolvate în întregime.
Albu Lucian
Neamț
Materialul a fost creat în scopul aprofundării și evaluării cunoștințelor despre lucru mecanic, energie mecanică și putere. Se adresează profesorilor și elevilor de clasa a VII-a. Testul este de dificultate medie și poate fi utilizat într-o lecție de recapitulare.
Viorica-Ana Molea
Școala Gimnazială Peter Thal, Brașov
Deprinderile de calcul algebric, reprezintă o achiziție valoroasă pe care un absolvent de gimnaziu ar trebui să o aibă la intrarea în ciclul liceal. Activitatea GeoGebra propusă aici este o bună ocazie de a exersa calculul algebric prin rezolvarea ecuațiilor.
Ștefan Poka
Colegiul Național „Gheorghe Șincai”, Cluj
Este un suport vizual pentru desfășurarea unei lecții de recapitulare-fixare a cunoștințelor dobândite de către elevi despre reacția chimică de schimb.
Măciucă Simona-Antoanela
Școala Gimnazială „Gheorghe Tătărăscu”, Gorj
Aplicația GeoGebra fiind dinamică si interactivă, poate fi folosită eficient în predarea noțiunilor de geometrie. Aplicația noastră servește pentru ilustrarea noțiunii de unghi înscris, și a relației dintre măsura unghiului înscris în cerc și măsura unghiului la centru corespunzător lui.
Ștefan Poka
Colegiul Național „Gheorghe Șincai”, Cluj
Proiect didactic care se încadrează la aria curriculară Om și societate, disciplina Istorie, având ca discipline integrate Geografia, Educația civică, Muzica și mișcarea. Lecția poate fi desfășurată atât online, cât și în format fizic, fiind integrate aplicații online.
Daniela Preda
Școala Gimnazială Dumitru Hera Bătești, Brazi, Prahova