Fundația Orange

Materiale validate


Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare din ciclul gimnazial. 

Aceste resurse au fost înscrise în primele trei ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului. 

Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.

 



Predicatul (Test în Socrative)

, V, VI, VII, VIII MEDIU EVALUARE

Test de evaluare realizat cu aplicația Socrative.

Mai mult
Cristina Păvălescu
Vaslui

Les moyens de transport

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Filmulețul se adresează elevilor de clasa a VII-a și reprezintă un instrument eficace prin care profesorul de limba franceză poate introduce lexicul făcând ora mai atractivă.

Mai mult
CHIRIAC ELENA
Școala COLEGIUL ECONOMIC

Aplicații matematice

Aplicații pentru clasele a V-a - a VIII-a

Mai mult
ElenaEli
Școala Gimnazială Luna, Comuna Luna, Cluj

Misterele fizicii

Fizică
FIZICĂ, VI ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul poate fi folosit în primele ore de predare a Fizicii, ore în care elevii trebuie să se familiarizeze cu noțiuni de fizică.

Mai mult
Corina Antonache
Școala Gimnazială Tâmboești, Vrancea

Les nombres de 1 à 30

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Testul creat în aplicația Kahoot! poate fi folosit atât ca instrument de predare, cât și de evaluare pentru elevii de clasa a V-a care se confruntă cu dificultățile Limbii franceze. Cu ajutorul acestuia, elevii de nivel începător se pot relaxa și pot învăța în același timp.

Mai mult
Elena Chiriac

Le partie du corps humain

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectul creat în aplicația Wand. education poate reprezenta un instrument folositor pentru profesorul care dorește să facă ora de Limbă franceză mai atractivă și să-și motiveze elevii în învățarea elementelor de vocabular.

Mai mult
Chiriac Elena
Școala COLEGIUL ECONOMIC

Localiser - les prépositions de lieu

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, V ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Testul creat cu ajutorul platformei Kahoot! se adresează elevilor de clasa a V-a și poate fi folosit de profesor ca instrument de predare-evaluare.

Mai mult
Elena Chiriac
Școala Colegiul Economic

"Misterioasa lume a cărților" (Proiect educațional)

Proiectul educațional "Misterioasa lume a cărților" este un proiect de suflet, desfășurat în ultimii trei ani școlari, cu scopul de a le dezvolta elevilor interesul pentru lectură.

Mai mult
Cristina Pavalescu
Bacău

Les animaux (vocabulaire)

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Testul creat cu ajutorul platformei Wand.education ajută elevii să se familiarizeze cu denumirea animalelor în limba franceză.

Mai mult
Elena Chiriac
Bacău

Les vacances - proiect pentru invățarea limbii franceze

Limbi străine
LIMBI STRĂINE, VIII MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectul creat cu ajutorul platformei Graasp.eu se adresează profesorilor de limba franceză care au nevoie de un instrument de lucru în predare-evaluare. Acesta se adresează elevilor de clasa a VIII-a care au nevoie să-și dezvolte vocabularul cu scopul de a oferi argumente și contraargumente.

Mai mult
CHIRIAC ELENA
Școala COLEGIUL ECONOMIC , Bacău

Mendeleev.me - Modul distractiv de a învăța împreună chimia

Chimie
CHIMIE, V, VI, VII, VIII ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Chimia este una dintre materiile fascinante iar valoarea sa este dată de calitatea actului educațional.

Mai mult
Mendeleev.me
București

Trăsăturile basmului

Română
ROMÂNĂ, V AVANSAT CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Lecția video prezintă o metodă de a preda noțiunile teoretice despre specia literară basm, dar și modul de a realiza o compunere argumentativă pentru această specie literară, respectând noțiunile teoretice și un plan de lucru care conține trăsăturile basmului, astfel încât să fie respectat baremul impus de Ministerul Educației pentru acest tip de compunere.

Mai mult
Valentina Alexandru
Școala Gimnazială Petrești-Gherghești, Dâmbovița
Pagina
din 42