Ca fost director al Școlii Gimnaziale „George Coșbuc” 23 August, Magdalena Baciu-Iacob a susținut și a contribuit de la început la înscrierea școlii în programul Digitaliada, în 2019.
Ca fost director al Școlii Gimnaziale „George Coșbuc” 23 August, Magdalena Baciu-Iacob a susținut și a contribuit de la început la înscrierea școlii în programul Digitaliada, în 2019.
„În proiectul Digitaliada am intrat fără reținere” povestește Valentina David, directoarea Școlii din 23 August. „Inițial am crezut că ne vom îmbunătăți baza materială, dar proiectul m-a contrazis. Cel mai mare beneficiu este că ne-a deschis mintea.”
Ciprian Ittu este profesor de matematică și TIC la Școala Gimnazială Nr. 1 din Poiana Mărului. Astăzi ne povestește despre ce a însemnat perioada predării online și ce este de făcut pe viitor pentru a susține elevii să învețe prin mijloace moderne.
Școala Gimnazială Nr. 1 din Poiana Mărului este singura din localitate. Intrarea în programul Digitaliada a conectat școala la modul preferat de utilizare a tehnologiei de către copii, transformând lumea digitală într-un fascinant mijloc de învățare.
Predarea, învățarea și evaluarea cu ajutorul tehnologiei sunt puse zilnic în practică la Roești, la Școala Gimnazială Ion C. Constantinescu.
“Sunt fascinată de ceea ce se întâmplă în școlile acestea care au reușit să acceseze proiecte digitale”, ne-a mărturisit Eugenia Crețoi, inspector școlar, ISJ Brașov.
Pentru că este de părere că digitalizarea este viitorul, Valentina David, profesor de limba română la Școala Gimnazială George Coșbuc din 23 august, a încercat mereu să vadă cum poate aplica un program și la materia sa.
Viorel Iulian Cîrdei, profesor de TIC la Școala Gimnazială “Mitropolit Iacob Putneanul” din Putna, ne-a povestit despre ce înseamnă introducerea programului Digitaliada la clasă, cum vede el formările Digitaliada și ce înseamnă “școala viitorului”.
Bucuria pe care copiii o simt atunci când intră în laboratorul Digitaliada nu trebuie să o masori, ci o vezi în ochii lor.
Cristian Petru Pop, inspector de matematică, ISJ Cluj, este de părere că odată cu introducerea materialelor digitale se observă o implicare mai mare chiar și la profesori, nu numai la copii.
Claudia Diaconescu-Armășescu a fost inspector școlar pentru matematică la Inspectoratul Școlar al Județului Vâlcea (n.red. până la sfârșitul lunii martie a acestui an).
A văzut în formările Digitaliada ceva foarte practic, aplicat, ușor de folosit la clasă dacă ești dispus să înveți la rândul tău.